هدف گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت در معابر تبریز
هدف گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت در معابر تبریز
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، از هدف‌گذاری توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت به صورت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر در سال جاری خبر داد.

به گزارش شمس، سامان احمدزاده در جلسه برنامه ریزی و هدف گذاری  اجرای نهضت آسفالت در سال جدید ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد:  سال گذشته ۳۲۲ هزار تن آسفالت در مناطق دهگانه شهرداری تبریز توزیع شد که رضایت مندی شهروندان را به دنبال داشت.

وی افزود: سال گذشته توانستیم با همت جمعی وضعیت آسفالت شهر را مدیریت کرده و امسال هم قصد داریم با توسعه کمی و کیفی آسفالت‌ریزی معابر و محلات چهره‌ای زیبا و در خور شأن تبریز ایجاد کنیم.

احمدزاده با اشاره به راه اندازی سومین کارخانه تولید آسفالت شهرداری تبریز بیان داشت : باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته آسفالت ریزی معابر در سال جاری به ۵۰۰ هزار تن افزایش می‌یابد که این امر مستلزم نظارت مستمر بر کیفیت تولید و توزیع آسفالت است.

وی با بیان اینکه کیفیت و ماندگاری آسفالت اصلی‌ترین شاخص معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در موضوع تولید آسفالت است، خاطرنشان کرد: باید با  برنامه‌ریزی دقیق  و حساب شده، معابری که آثاری از  خرابی در آسفالت آن دیده می شود از طریق دستگاه های مربوطه  مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد تا در اسرع وقت ترمیم و بازسازی شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: اولویت اول مدیریت شهری تحقق وعده‌های آن است و باید شهروندان شریف شاهد بهبود وضعیت زندگی، اصلاح چهره شهر و محلات، روان سازی ترافیک و همچنین تسهیل تردد و آسایش خود به ویژه در محلات کم برخوردار شهر باشند.

گفتنی است طبق نتایج حاصله از افکارسنجی صورت گرفته از شهروندان، آسفالت‌ریزی معابر یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری تبریز است که در این راستا امسال نسبت به ساماندهی معابر اقدام خواهد شد.