نمره قبولی ورزشگاه یادگار امام تبریز
نمره قبولی ورزشگاه یادگار امام تبریز
مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: تراکتور برای میزبانی در بازی‌های آسیایی نمره قبولی گرفت.

به گزارش شمس، سهیل مهدی پس از یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران خونگرم تراکتور تشکر می‌کنم که با حضورشان در ورزشگاه نشان دادند که میزبان بسیار خوبی می‌توانند برای رقابت‌های آسیایی باشند و در عین خونگرمی حمایت بسیار خوبی داشتند. تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که هواداران ایرانی همواره با شعور و درک بالای خودشان تیم محبوب خودشان را تشویق می‌کنند.

وی در مورد اینکه ورزشگاه یادگار امام تبریز نمره قبولی برای میزبانی در آسیا گرفت، گفت: در بحث میزبانی بله، اما ساختار ورزشگاه به‌گونه‌ای است که خیلی سخت می‌شود ساخت و ساز را انجام و توسعه داد. از اداره کل جوانان ورزش استان خیلی تشکر می‌کنیم کارهای زیادی کردند و شرایط بهتری را برای ورزشگاه ایجاد می‌کنند اما محدودیت‌‌های ساختار خود ورزشگاه وجود دارد که ورزشگاه در میان ۲ کوه واقع شده و توسعه آن سخت است.

مدیر مسابقات سازمان لیگ در مورد وضعیت اهدای سوپرجام به پرسپولیس گفت: آقای بهمن همکار من در روابط عمومی بهتر می‌تواند در این مورد توضیح بدهد بهتر است ایشان در این مورد توضیح بدهند.

مهدی در مورد بحث ورود VAR به ایران گفت: امروز اتفاق بسیار خوبی رخ داد که با پیگیری‌های ریاست محترم فدراسیون فوتبال و حمایت وزارت ورزش، معاون اول محترم رئیس جمهوری دستور صریحی دادند که تسهیلات برای ورود VAR صورت بگیرد و تجهیزات از مسیر درستش وارد کشور شود. امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد. دستور ایشان یک اتفاق بسیار خوبی بود. اهالی فوتبال از آن خوشحال شدند. ان‌شاءالله VAR زودتر در ورزشگاه‌ها استقرار پیدا کند.

پایان پیام/