نقش کلیدی مساجد در اجرای برنامه های محله محور شهرداری تبریز
نقش کلیدی مساجد در اجرای برنامه های محله محور شهرداری تبریز
شهردار تبریز در جریان برپایی میز خدمت جهادی مسجد سالار شهیدان و ارتباط مستقیم با شهروندان بر نقش کلیدی مساجد در اجرای برنامه های محله محور تاکید کرد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار با اشاره به جایگاه مساجد در برنامه های محله محور شهرداری تبریز، خواستار نقش آفرینی مساجد در برنامه های مختلف شهرداری تبریز در تمام حوزه ها شد.

وی در جریان ارتباط مستقیم با شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳ با اشاره به برپایی میز خدمت شهرداری تبریز در مساجد محلی با هدف برطرف کردن مشکلات شهروندان گفت: رویکرد اصلی شهرداری در میز خدمت احصا و رفع مشکلات محلات است.

با هدف بررسی و رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان ساکن در حوزه شهرداری منطقه ۳ با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز، حجت الاسلام برگی، احد صادقی، علی باغبان، روح الله دهقان نژاد، حسن اسوتچی، یاسین بجانی و حکیمه غفوری هفت تن از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، علی قاسمی شهردار  و معاونین منطقه ۳ میز خدمت جهادی این منطقه در مسجد سالار شهیدان خیابان امام  برگزار شد.

در این دیدار که در راستای تکریم ارباب رجوع، احصا و رفع مشکلات شهروندان برگزار شد، بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان ساکن در حوزه منطقه ۳، مطالبات و مشکلات خود با شهردار واعضای شورای شهر مطرح کردند که درخواست ها و مطالبات اهالی از طرف شهردار تبریز و شهردار منطقه ۳ بررسی و دستورات لازم صادر شد.