نشست هم اندیشی شهرداران نواحی تبریز
نشست هم اندیشی شهرداران نواحی تبریز
در راستای تبادل تجربیات و گفتگو در خصوص موارد و موضوعات مرتبط با شهرداری‌های نواحی، نشست هم اندیشی شهرداران نواحی مختلف شهرداری تبریز به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ برگزار شد

به گزارش شمس، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در این جلسه که با حضور شهرداران نواحی مناطق مختلف شهرداری تبریز و معاونین منطقه به میزبانی این منطقه برگزار شد اظهار کرد:  تبادل تجربیات نقش مهمی در اجرای پروژه های موفق شهری دارد که این مهم توسعه ارائه خدمات به شهروندان را به همراه دارد.

زارعی با اشاره به اینکه طرح ناحیه محوری در شهرداری به منظور انتقال بخشی از فعالیت ها از مناطق به نواحی به عنوان خط مقدم تعامل با شهروندان آغاز شده است به ضرورت تبادل تجربیات و افزایش تعامل بین شهرداری های نواحی تاکید کرد.

وی با اشاره با بیان اینکه ایجاد ارتباط بین شهرداران نواحی مناطق می‌تواند در راستای رفع بسیاری از مشکلات کارگشا باشد برگزاری این نشست را برای انتقال تجربیات بسیار مفید  دانست و افزود: تبادل تجربیات بین شهرداری‌ها گام مهمی برای پیشبرد هرچه بهتر اقدامات و فعالیت‌های شهری و توسعه ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

در ادامه جلسه شهرداران نواحی منطقه ۱۰ به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات‌شان در حوزه مسئولیت خود پرداختند و راهکارهای لازم را به منظور رفع موانع و مشکلات ارائه دادند.

براساس این گزارش در این نشست شهرداران نواحی مناطق مختلف شهرداری ضمن تبادل نظر با شهرداران نواحی منطقه ۱۰ درباره مسائل مربوط به نحوه مدیریت مالی و برنامه ریزی، نگهداشت شهر، پروژه های عمرانی و ترافیکی و… گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/