می‌خواهند شهید باکری را دوباره شهید کنند/ با ۲ میلیارد نمی‌شود چنین فیلمی ساخت
می‌خواهند شهید باکری را دوباره شهید کنند/ با ۲ میلیارد نمی‌شود چنین فیلمی ساخت
عباجی گفت: بعد از ساخت فیلم شهید باکری پشت پرده‌های این مساله را می‌گویم اما با هزینه دو میلیاردی برای ساخت این فیلم شهید باکری را دوباره شهید می‌کنند.

مجید عباچی در گفت‌وگو با شمس در خصوص انتقاد از ساخت فیلم شهید مهدی باکری با تصویب هزینه در شورای شهر اظهار داشت: فکر کنید می‌خواهید برجی بسازید که ۲۰ میلیارد هزینه دارد اما شما ۵ میلیارد تومان خرج می‌کنید در این میان هم پول شما از بین می‌رود و هم پروژه به جایی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: وقتی قرار است برای اولین بار چنین چیزی ساخته می‌شود باید به سراغ کسانی بروند که رزومه قوی‌ دارند که فقط اسم‌های بزرگی داشته باشند.

این تهیه کننده تبریزی در خصوص ادعا درباره پشت پرده‌های ساخت این فیلم عنوان کرد: بعد از ساخته شدن این اثر مطالب پشت پرده را بیان می‌کنم؛ اگر این هزینه ۲ میلیاردی برای ساخت فیلمی درخصوص تبریز هزینه می‌شد بسیار هم خوب بود اما با چنین هزینه‌ای فیلمی برای شهید باکری ساخته نمی‌شود و این شهید را دوباره شهید می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر دیگری برای این فیلم وجود ندارد، گفت: از آنجایی که با عوامل فیلم و اعضای شورا ارتباط دارم می‌دانم بجز این مبلغ هزینه دیگری وجود ندارد و با ۲ میلیارد هم نمی‌شود فیلمی برای شهید باکری ساخت.

گفتنی است؛ عباچی با انتشار پستی در فضای مجازی از بودجه فیلم زندگی شهید باکری و نحوه ساخت آن و دست‌های پشت پرده انتقاد کرده بود.