میراث روحانی برای رئیسی در آذربایجان‌شرقی/ افتتاح نمایشی بیمارستان‌های ناتمام!
میراث روحانی برای رئیسی در آذربایجان‌شرقی/ افتتاح نمایشی بیمارستان‌های ناتمام!
دولت‌مردان در این روزها ربان پروژه‌هایی را قیچی می‌کنند که آماده‌ی افتتاح نیستند و تکمیل آنان نیازمند هزینه در دولت آتی است.

به گزارش خبرنگار شمس، روز گذشته رئیس‌جمهور در آخرین روزهای دولت دوازدهم بیمارستان‌های عجب‌شیر و مردانی‌آذر تبریز را به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح کرد اما دیری نپایید که این رونمایی‌ها حسابی حاشیه‌ساز شد.

فیلم منتشر شده از بیمارستان ۸۷ تخت‌خوابی عجب‌شیر نشان می‌دهد نه‌تنها این بیمارستان مجهز به امکانات درمانی و آماده‌ی پذیرش بیماران بستری نیست، بلکه ساختمان آن نیز به‌صورت کامل بنا نشده و در بهترین حالت تا پایان سال جاری آماده‌ی بهره‌برداری می‌شود.

بیمارستان تخصصی مردانی‌آذر نیز که برای خدمات‌رسانی به گروه سنی کودکان در خاوران تبریز بنا شده پروژه‌ی دولتی نیست و تمام هزینه‌های آن را خیر معروف آذربایجانی متحمل شده اما دولت‌مردان آن را به‌نام خود مصادره و افتتاح می‌کنند. هرچند این بیمارستان نیز آماده‌ی بهره‌برداری نیست و هنوز تجهیزات درمانی‌اش مهیا نشده است.

اما چرا دولت‌مردان یک پروژه خیرساز و یک پروژه دولتی ناتمام را در هفته‌ی پایانی کابینه‌ دوازدهم افتتاح می‌کنند؟ پاسخ این سوال را مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم پیش‌تر داده است. دولت فعلی نمی‌خواهد پروژه‌هایی که در زمان آنان آغاز شده به‌نام دولت بعد ثبت شود بنابراین حاضر است افتتاح نمایشی برگزار کند.

پروژه‌های نیمه‌تمامی که دولت روحانی برای رئیسی به‌یادگار گذاشته است یکی دوتا نیست و اگر در دولت آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌هایی باشید که روحانی قبلا آن‌ها را افتتاح کرده است تعجب نکنید.

انتهای پیام/