معاون ورزشی یا طناز فضای مجازی؟!/ خشم هواداران از توهین به شعور مردم
معاون ورزشی یا طناز فضای مجازی؟!/ خشم هواداران از توهین به شعور مردم
انتصاب فردی پرحاشیه به‌عنوان معاون ورزشی ماشین‌سازی تبریز که خود را دکتر می‌داند و طناز فضای مجازی است خشم هواداران را برانگیخته است.

ورزشی شمس: ماشین‌سازی تبریز در لیگ برتر رکورد زده و در طی ۱۹ هفته، ۷ سرمربی برای سبزپوشان انتخاب شده است! موضوعی که نشانگر سوءمدیریت و عدم ثبات در تیم شناسنامه‌دار آذربایجان است و با مرور زمان سقوط باشگاه نامدار تبریز به دسته‌یک مسجل می‌شود.

اما مشکل ماشین‌سازی تبریز صرفاً انتخاب آقازاده‌ای به‌نام حامد نجفی به‌عنوان مدیرعامل و تغییرات متعدد در کادر فنی تیم نیست! در جدیدترین انتصاب چهره‌ای غیرفوتبالی که با انتشار کلیپ‌ها و تصاویر عجیب در صفحه‌ی اینستاگرامی‌اش مجبات خنده مخاطبان را فراهم کرده بود، به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه منصوب شده است!

از زمان انتصاب راستین فیلم‌های دابسمش او در فضای مجازی دست به دست می‌شود و با واکنش تند اهالی ورزش و اصحاب رسانه روبرو شده است بطوریکه برخی از آنان این انتخاب را مساوی با نابودی ورزش آذربایجان دانسته و توهین به شعور مردم تلقی کرده‌اند.

باید دید با وجود اعتراضات گسترده، بابک آستن در کسوت معاونت ورزشی باشگاه می‌ماند یا آنکه زنوزی به خواسته‌ی هواداران مبنی بر برکناری وی تن می‌دهد.

انتهای پیام/