ملامهدی: خدمت بی‌منت به مددجویان وظیفه ماست/ متعهد می‌شوم شرمنده مددجویان نباشیم
ملامهدی: خدمت بی‌منت به مددجویان وظیفه ماست/ متعهد می‌شوم شرمنده مددجویان نباشیم
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) کشور گفت : کمیته امداد وظیفه خودش را در راستای تحقق یکی از احکام الهی که توجه به انفاق است، انجام می‌دهد.

مصطفی خاکزاد، در آیین تکریم و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان اظهار داشت: جامعه دینی و ایمانی و جامعه ای که دارای غیرت دینی است، نمی‌تواند بی‌توجه به حکم الهی انفاق در جامعه خود باشد.

وی خاطر نشان کرد: نمی‌تواند مسئولی در این جامعه در جایگاهی باشد ولی در خدمات رسانی به مردم کوتاهی کند.

خاکسار در ادامه اذعان کرد:  هنر ما در کمیته امداد این است که به عنوان خادمان مردم امکانات و زیرساخت‌هایی فراهم  بیاوریم که کار انفاق  به بهترین شکل در خدمت نیازمندان قرار بگیرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در پایان گفت: افتخار ما این است که در دستگاهی خدمت میکنیم قدری از آلام نیازمندان که صاحبان انقلاب هستند را کم بکنیم.

متعهد می‌شوم شرمنده مددجویان نباشیم

غلامعلی ملامهدی مدیرکل جدید کمیته امداد اذربایجان‌شرقی گفت: از خیرین و مراکز نیکوکاری که همیشه جلوتر از کمیته امداد حرکت کرده‌اند، تشکر  و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: سیاست‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان در اشتغال است و خدمت بی‌منت به مددجویان وظیفه همه ما می باشد.

پیش خدای خودم رو سفید هستم 

کلامی، مدیر کل سابق کمیته امداد گفت: تمام تلاشم را در کمیته امداد کردم و قدری از تلاشم در امداد نکاستم و پیش خدای خودم رو سفید هستم.

وی در ادامه گفت: شاکر و سپاس گزار مراکز نیکوکاری، خیریه های استان هستم که یاور ایتام و  مردم بی بضاعت هستند.

کلامی در پایان گفت: امداد جای عشق بازی با احدیت می باشد و نگاه مهربان آمیز رهبری به محرومان می باشد.

در آیینی با حضور قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کشور، از محمد کلامی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی استان قدردانی و ملامهدی به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد آذربایجان‌شرقی معرفی گردید.

انتهای پیام/