مردم همیشه در صحنه تمام توطئه ها را نقش بر آب می‌کنند
مردم همیشه در صحنه تمام توطئه ها را نقش بر آب می‌کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اتفاقات اخیر نشان داد که "دشمنِ در کمین نشسته"، برای آسیب زدن به مردم و انقلاب اسلامی از هیچ فرصتی دریغ نمی‌کند، لیکن بار دیگر ثابت شد که حضور مردم، باطل السحر تمام دشمنی‌هاست.

به گزارش شمس، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی نسبت به اغتشاشات در برخی نقاط کشور در روزهای اخیر اظهار کرد: مردم غیرتمند استان با حضور حماسی، قاطع و دشمن شکن خود، خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن برای ناآرام سازی ایرانِ اسلامی کشیدند.

وی ادامه داده است: حضور مردم تبریز آن‌هم سه روز پشت سر هم، حاکی از بصیرت عمومی مردمان این دیار می باشد که بارها مورد تمجید و تکریم رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از حافظان امنیت، خاطرنشان کرده است: فرزندان ملت در فراجا، سپاه، بسیج و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی با هوشیاری و نجابت، امنیت را در استان برقرار و آرامش را به مردم هدیه دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردمِ انقلابی مانند همیشه پای تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت نظام ایستاده اند، اظهار امیدواری کرده است: دولتِ انقلابی و سایر ارکان نظام در تامین معیشت و رفاه عمومی ملت تمام توان خود را بکار گرفته و دغدغه های معیشتی را مرتفع کنند.

امام جمعه تبریز در این پیام همچنین یادِ شهیدِ مدافع امنیت بسیجی شهید حسین اوجاقی را گرامی داشته است.

انتهای پیام /