مردم سهم‌خواهی سیاسی و جناحی را برنمی‌تابد/ به سهم‌خواهی تن ندهید
مردم سهم‌خواهی سیاسی و جناحی را برنمی‌تابد/ به سهم‌خواهی تن ندهید
امام جمعه تبریز گفت: مردم سهم‌خواهی سیاسی و جناحی را برنمی‌تابند و شهردار نیز به سهم‌خواهی تن ندهد و از قانون عدول نکند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم با تبریک انتصاب فرماندار و شهردار  جدید تبریز، خاطرنشان کرد: شهردار جدید با مشورت و همدلی با اعضای شورای شهر اعم از آنانی که به او‌ رای داده و نداده‌اند در مسیر عمران و آبادی شهر تلاش کند و ارباب رجوع را تکریم و از بین بردن تبعیض بین کارکنان و مبارزه با فساد مالی و اداری با شفافیت اداری در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی ادامه داد: شهردار جدید تلاش برای معماری اسلامی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی داشته و توجه جدی به مشکلات حاشیه‌نشینی کند و از قانون‌فروشی اجتناب شدید کند.

نماینده ولی فقیه در استان متذکر شد: مردم سهم‌خواهی سیاسی و جناحی را برنمی‌تابد و شهردار نیز به سهم‌خواهی تن ندهد و از قانون عدول نکند.

مبارزه با فساد یکی از راه‌های رسیدن به عدالت است

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های رسیدن به عدالت مبارزه با فساد است، تصریح کرد: هر جا دیدید ثروت انباشته شده‌ای است، بدانید حقوق زیادی ضایع شده است.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد یعنی اجازه ندهید تا کارگزاران و مسوولان حکومت با نفوذ و قدرت راحت بتوانند از امکانات عمومی استفاده کنند و بانک‌ها راحت وام دهند و یا مراکز گوناگون امکان استفاده از شرایط مختلف را فراهم کنند.

آل‌هاشم افزود: برخی‌ها با این شرایط ثروت هنگفتی به جیب زده‌اند که ظاهرا قانونی هم است ولی کارگزاران باید مراقب چنین شرایطی باشند.

انتهای پیام/