«مجید کیانی» شهردار می‌شود؟
«مجید کیانی» شهردار می‌شود؟
به‌دنبال طرح گزینه‌های مختلف برای شهرداری تبریز، عده‌ای از فعالان اجتماعی و برخی اعضای شورا از مجید کیانی جهت ورود عرصه مدیریت شهری دعوت کرده‌اند.

به گزارش شمس، به‌دنبال طرح گزینه‌های مختلف برای شهرداری تبریز، عده‌ای از فعالان اجتماعی و برخی اعضای شورا نام مجید کیانی را برای بلدیه تبریز طرح و از وی جهت ورود عرصه مدیریت شهری دعوت کرده‌اند.

این مدیر جوان متولد ۱۳۶۰، زاده‌ی تبریز و دارنده مدرک دکترای مهندسی عمران از دانشگاه تبریز است که به‌عنوان عضو هیات علمی گروه مهندسی دانشگاه در تهران نیز فعالیت دارد.‌

در سوابق کاری او ریاست مرکز تحقیقات و خودکفایی، مدیرعاملی چندین موسسه و شرکت‌های بزرگ عمرانی دیده می‌شود.‌

مجید کیانی در ۱۵ سال اخیر مدیریت پروژه‌های کلان برون مرزی را برعهده داشته و در داخل کشور نیز مدیریت طرح و اجرای پروژه‌های مترو در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، مشهد و تبریز، ساخت مگا پروژه های بیمارستانی، تونل‌های انتقال آب و… را برعهده داشته است.

گزینه‌ی جوان و بومی شهرداری تبریز تاکنون موفق به کسب عناوین مدیر نمونه، مهندس نخبه و چهره‌ی برتر پروژه‌های بین‌المللی در جشنواره‌های مختلف شده است.

بررسی‌ها حاکیست؛ علیرغم اینکه از وی هنوز اقدام جدی برای ورود به عرصه رقابت انتخاب شهردار تبریز دیده نشده و نظر اعضای شورا هم مشخص نیست، اما در محافل سیاسی و مدیریت شهری به عنوان گزینه مهم و اصلی مطرح می‌شود.

انتهای پیام /