لونا پارک تبریز تبدیل به فضای سبز می‌شود/ تاسیس پارک‌های موضوعی و شهربازی در فاز دوم ائل‌گلی
لونا پارک تبریز تبدیل به فضای سبز می‌شود/ تاسیس پارک‌های موضوعی و شهربازی در فاز دوم ائل‌گلی
مدبر گفت: احتمال تبدیل لونا پارک ائل‌گلی تبریز به فضای سبز و احداث شهربازی مدرن در فاز دوم ائل‌گلی وجود دارد.

علی مدبر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شمس در پاسخ به این سوال که چرا شهرداری تبریز پیمانکار طرف قرارداد لونا پارک را ملزم به توسعه‌ی شهربازی نمی‌کند، اظهار داشت: اکثر دستگاه‌های تفریحی خارجی هستند و باتوجه به تحریم ایران، هزینه‌ی واردات آن‌ها سرسام آور می‌شود.

وی در خصوص ادامه فعالیت لونا پارک ائل‌گلی تبریز عنوان کرد: فرماندار تبریز در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها داشت گفته بود برخی از دستگاه‌های غیراستاندارد پلمپ شده‌اند اما یکی از رسانه‌ها با تحریف سخنان مهدوی خبر از پلمپ مجموعه‌ی لونا پارک داده بود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه طی روزهای اخیر به استانداردسازی برخی دستگاه‌های لونا پارک اقدام شده است، خاطرنشان ساخت: از قرارداد ۱۵ ساله‌ی اجاره لونا پارک به بخش خصوصی ۲ سال دیگر باقی مانده و با اتمام آن تصمیمات لازم درخصوص ساماندهی این مجموعه اتخاذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایده‌ای مبنی بر تبدیل لونا پارک ائل‌گلی تبریز به فضای سبز جهت استفاده شهروندان و تاسیس پارک‌های موضوعی و شهربازی در فاز دوم ائل‌گلی مطرح شده است و شاید ۳ سال دیگر شاهد اجرای آن باشیم.

انتهای پیام/