قدردانی استاندار آذربایجان‌شرقی از دانش‌آموزان افتخارآفرین چاراویماقی در کنکور سراسری
قدردانی استاندار آذربایجان‌شرقی از دانش‌آموزان افتخارآفرین چاراویماقی در کنکور سراسری
استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در شهر قره‌آغاج مرکز شهرستان چاراویماق، از سونیا و هدیه مرادی دو خواهر دانش‌آموز چاراویماقی، که موفق به کسب رتبه‌های ۹ و ۱۱۶ کنکور سراسری سال‌جاری شده‌اند، با اهدای لوح سپاس، تجلیل و قدردانی کرد.

به گزارش شمس، عابدین خرّم در این مراسم با اشاره به این‌که در شهرهای مختلف استان شاهد درخشش فرزندان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف هستیم، گفت: از شهرستان چاراویماق نیز همواره استعدادهای مختلفی معرفی شده است و امروز هم شاهد افتخارآفرینی یکی از این استعدادها هستیم.

وی افزود: الحمدللّه شاهد هستیم که یک دانش‌آموز مستعد و سخت‌کوش با همت و کمک خانواده و دبیران محترم خود در یک منطقه کم‌برخوردار، در یک رقابت سنگین علمی موفق به کسب رتبه‌ای درخشان شده و این موضوع قطعا در نتیجه تلاش و همت بسیار بلند به دست آمده است.

خرّم با تبریک این افتخارآفرینی به مردم شهرستان چاراویماق و استان، خاطرنشان کرد: با وجود خانواده‌ها و معلمانی با عزم و اراده مثال‌زدنی، قطعا فرزندان عزیزمان از نقاط مختلف، حتی مناطق کم‌برخوردار می‌توانند برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که این دو خواهر بتوانند بعد از تحصیلات دانشگاهی در شهرستان خود مصدر خدمات بزرگ برای مردم شوند.

انتهای پیام /