قدرت دفاعی ایران هراس در دل دشمنان انداخته است
قدرت دفاعی ایران هراس در دل دشمنان انداخته است
فرماندار تبریز گفت: پیشرفت‌های پدافندهوایی کشور باعث شده است دشمنان از نزدیک شدن به مرزهای هوایی جمهوری اسلامی هراس داشته باشند.

به گزارش شمس، یونس فاتح فرماندار شهر تبریز امروز در حاشیه بازدید از منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اظهار داشت: ارتش به فضل الهی و باداشتن نیروهای متدین و متعهد توانسته است با پیشرفت در عرصه های مختلف،نقش ارزشمندی در اقتدار نظام اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه عزت و اعتلای جمهوری اسلامی بواسطه تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروهای مسلح است گفت: امروز ارتش قوت قلب مردم است و ثابت کرده است تحت هر شرایطی پشتیبان ملت است.

فاتح خاطرنشان کرد: پیشرفت های پدافندهوایی کشور نه تنها امنیت وآرامش را برای ملت عزیز ایران فراهم کرده است بلکه باعث شده است دشمنان جمهوری اسلامی از نزدیک شدن به مرزهای هوایی جمهوری اسلامی هراس داشته باشند.

امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش هم در این دیدار با بیان اینکه گام های بلندی در مسیر دستیابی به قدرت بازدارندگی بومی برداشته شده است بیان داشت: به مدد تلاش متخصصان دفاعی کشورمان با ساخت انواع سامانه های پدافندی و موشکی به سطح بالایی از بازدارندگی دست پیدا کرده ایم.

پایان پیام/