قانون، اجازه تیم‌داری و ورزش قهرمانی را به شهرداری نمی‌دهد
قانون، اجازه تیم‌داری و ورزش قهرمانی را به شهرداری نمی‌دهد
شهردار تبریز گفت: قانون اجازه تیمداری و فعالیت در ورزش قهرمانی را به شهرداری نمی دهد اما ورزش کارمندی متفاوت از ورزش قهرمانی است و ما تا جایی که بتوانیم از این موضوع حمایت می‌کنیم.

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر در دیدار اعضای تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز که موفق به کسب عنوان قهرمانی در یازدهمین دوره مسابقات شهرداری های کلانشهرهای کشور شده است، اظهار کرد: یک کارمند ورزشکار از سلامت جسمی و روانی برخوردار بوده و با انگیزه‌ی بالا، می‌تواند در ارائه خدمات به مردم کارایی بهتری داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش بر جسم و روح انسان، عنوان کرد: عقل سالم در بدن سالم قرار دارد، از این رو ورزش برای همه لازم بوده و در بحث ورزش کارمندی نیز باید همه بخش‌ها به این موضوع ورود کنند.

وی افزود: از ورزش کارمندی حمایت می‌کنیم و خواستار ایجاد انگیزه ورود به این بحث در بین تمام کارکنان شهرداری هستیم.

شهین‌باهر ضمن تبریک قهرمانی تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در یازدهمین دوره رقابت‌های شهرداری‌های کلانشهرهای کشور، گفت: این قهرمانی و افتخارآفرینی موجب شد تا نام تبریز این بار در عرصه ورزش کارمندی در سطح کشور مطرح شود. خواستاریم که کادرفنی تیم، تمرینات خود را ادامه دهند تا این موفقیت ها همچنان استمرار داشته باشد.

وی ادامه داد: علاقه داریم علاوه بر فوتسال، ورزش کارمندی در سایر رشته‌ها نیز فعال باشد تا جمع زیادی از کارمندان به این طریق به بحث ورزش ورود کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم گفت: ورزش کارمندی موجب نشاط و سلامت مجموعه شهرداری تبریز شده و کمک می‌کند تا مجموعه و سیستم شهرداری با کارایی بهتری فعالیت کند.

شهرام دبیری افزود: فعالیت کارمندان ورزشکار در بدنه شهرداری، موجب سلامت و نشاط این مجموعه است.

وی گفت: نتیجه توجه به ورزش کارمندی را طی سال‌های گذشته در مجموعه دانشگاه دیده‌ام و اطمینان دارم که توجه شهرداری تبریز به این موضوع، نتیجه‌ای مطلوب برای این مجموعه در پی خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: تا جایی که قانون اجازه دهد، شورا و شهرداری تبریز از ورزش کارمندی حمایت می‌کند تا این تیم همچنان به تمرینات خود ادامه داده و در سال‌های بعدی نیز عنوان قهرمانی را کسب کند.

دبیری با تقدیر از زحمات اعضای تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز، گفت: بازیکنانی چون “فرهاد فخیم” در این تیم حضور دارد که جزو مفاخر ملی است؛ از این ورزشکار پرتلاش، تمام بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم قدردانی می‌کنم.

تیم فوتسال کارکنان شهرداری تبریز در یازدهمین دوره مسابقات شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی کرمان، با کسب شش پیروزی در شش دیدار، مقتدرانه به عنوان قهرمانی دست یافت.