«جوانان» عامل اصلی تصادفات تبریز!/ طرح زوج و فرد از درب منزل در کاهش آلودگی هوا مؤثر خواهد بود
«جوانان» عامل اصلی تصادفات تبریز!/ طرح زوج و فرد از درب منزل در کاهش آلودگی هوا مؤثر خواهد بود
جانشین رییس پلیس راهور استان آذربایجان‌شرقی از افزایش فوتی‌های تصادفات شهری خبر داد و اظهار کرد: نصب دوربین در نقاط حادثه خیز می‌تواند این مشکل را حل کند.

سرهنگ جعفری، جانشین رییس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی در جلسه بررسی مصوبه ارتقای سطح همکاری‌های پلیس راهور و مدیریت شهری تبریز، با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد بیان کرد: اخیرا فوتی‌های تصادفات شهری زیاد شده است و نصب دوربین در نقاط حادثه خیز می‌تواند این مشکل را حل کند.

وی با بیان اینکه دغدغه بزرگ امروز ما فوتی‌های داخل شهر است که قابل قبول نیست، ادامه داد: پلیس در هر نقطه نمی‌تواند خودروها را کنترل کند اما با نصب دوربین تخلفات بسیار کم می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهور استان با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز تبریز اظهار کرد: نقاط حادثه‌خیز شهر کاملا شناسایی شده و راهکارهای آن نیز تامین شده است، برای رفع این موصوع نیازمند بودجه هستیم.

سرهنگ جعفری در ادامه گفت: پلیس در هر نقطه نمی‌توانند رانندگان را کنترل کند ولی دوربین‌ها می‌توانند این کار را به راحتی و به صورت دقیق انجام دهد، اکثر تصادفات که اخیرا منجر به فوت شده از جوانان است.

این مقام مسئول بیان کرد: ما فوتی و تصادف زیادی در کمربندی میانی داشتیم که بعد از نصب دوربین به صفر رسیده است.

جعفری عنوان کرد: در خصوص ماده ۱۰۸ شهرداری از گذشته به تعمیرات خودروهای ما متعهد بودند اما در این ماده تمام هزینه‌ها برعهده شهرداری‌ها گذاشته شده است.

جانشین رییس پلیس راهور در بخش دیگری از سخنان خود افزود: توسعه طرح زوج و فرد می‌تواند در کاهش آلودگی هوا مؤثر باشد، به طوریکه ما می‌توانیم از درب منزل این طرح را آغاز کنیم و نتایج اثر بخش را ببینیم.

سرهنگ جعفری عنوان کرد: وضعیت پاسگاه‌های ما خوب نیست و نزدیک به هفت سال است پاسگاه قونقا به دلیل عملیات مترو تخریب شده است، در میدان فهمیده هم تنها یک کانکس داریم.

انتهای پیام /