عزاداری سیاسیون آذربایجان برای اموات ناشناس!/ دستِ برتر نمایندگان مجلس در تبلیغات رسانه‌ای
عزاداری سیاسیون آذربایجان برای اموات ناشناس!/ دستِ برتر نمایندگان مجلس در تبلیغات رسانه‌ای
تعدادی از کاندیداهای مجلس در طول روز در مراسمات ختم متعددی شرکت می‌کنند تا مداح از نام آنان نیز یادی کند و حضورشان را ارج نهد.

سیاسی شمس: کاندیداهای انتخاباتِ مجلس یازدهم بر میزان حضورشان در رسانه‌ها و فضای مجازی افزوده‌اند و در ماه‌های باقی‌‌ مانده به ماراتن سرد ۹۸ می‌خواهند بیشتر از قبل دیده و شنیده شوند. در همین راستا نمایندگان فعلی مجلس که قصدِ استمرار وکالت دارند، به هر بهانه‌ای دنبالِ گفت‌وگو با خبرنگاران و حضور در مراسمات جهت سخنرانی هستند و این روزها در خصوص مسایل مختلف کشور اظهارنظر می‌‌کنند.

نمایندگان مجلس در قیاس با سایر کاندیداها بستر مناسبی را جهت تبلیغات انتخاباتی پیشِ روی خود می‌بینند و از آنجایی که صاحبِ کسوت‌اند بی‌هیچ دغدغه‌ای می‌توانند برنامه‌های انتخاباتی‌شان را با عنوان انجام وظایف نمایندگی‌شان پیش ببرند و همین امر اصل اعتدال را به حاشیه می‌برد.

از سویی دیگر سایر کاندیداها نیز باید به‌طریقی افکار و نکته‌ نظرات‌شان را به مردم برسانند و با توجه به موانع عرفی و قانونی پیش روی آنان، این روزها کاندیداها با یادداشت‌های رسانه‌ای، فعالیت در فضای مجازی و حضور در افتتاحیه‌ها و گرامیداشت‌ها درصدد ایجاد پل ارتباطی با شهروندان هستند.

در این میان برخی چهره‌ها به‌حدی ناشناخته هستند که برای طرح‌شان سال‌ها زمان و فعالیت انتخاباتی می‌طلبد اما با این حال به‌سبب جوّ همیشگی، آنان نیز با امید راهیابی به مجلس خود را به هر دری می‌زنند تا پایگاه اجتماعی‌شان را تقویت نمایند و بدین منظور از اختصاص ساعاتی در روز جهت شرکت در مراسمات ختم ابایی ندارند.

شگردهای تبلیغاتی کاندیداها به حضور پررنگ در صحنه ختم نمی‌شود و اخیراً اقدامات هدفمندی برای تخریب رقبا در عرصه‌ی رسانه‌ای آغاز شده است که پایگاه خبری شمس به زودی طی مطلبی بیشتر درباره آن سخن خواهد گفت.

انتهای پیام/