عذرخواهی استاندار آذربایجان شرقی از مردم: متاسفانه مدیرانی داریم، دروغ می‌گویند!
عذرخواهی استاندار آذربایجان شرقی از مردم: متاسفانه مدیرانی داریم، دروغ می‌گویند!
استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از شهرک باغمیشه به منظور ارزیابی و بررسی میدانی مشکل آب در این شهرک گفت: متاسفانه مدیرانی داریم که هم به مردم دروغ می گویند و هم به ما مسئولان چرا که ما با وجود برخی کمبودها در سد نهند مشکلی از بابت نبود آب نداریم بلکه مشکل مربوط به دستگاه های مسئول در این حوزه می شود.

به گزارش شمس، عابدین خرم  امروز در بازدید از شهرک باغمیشه به منظور ارزیابی و بررسی میدانی مشکل آب در این شهرک و برخی دیگر از شهرک ها و مناطق شمالی تبریز و در جواب انتقادات و گلایه های شهروندان در این زمینه اظهار داشت: بدون تردید حق با مردم است و از شهروندان بابت مشکلات آبی روزهای اخیر عذرخواهی می کنم چون ما مسئولان نوکر و خادم آنها هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه مدیرانی داریم که هم به مردم دروغ می گویند و هم به ما مسئولان چرا که ما با وجود برخی کمبودها در سد نهند مشکلی از بابت نبود آب نداریم بلکه مشکل مربوط به دستگاه های مسئول در این حوزه می شود که حوصله سرکشی و بازرسی میدانی و محله به محله را ندارد تا با احصأ مشکل نسبت به رفع آن اقدام کند.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: با توجه به عدم وجود منابع کافی در سد نهند، برای حل مشکل قطعی آب در شهرک های شمالی تبریز نظیر شهرک باغمیشه و یا ارم باید از غرب این شهر و از طریق زرینه رود انتقال آب صورت گیرد که این امر موجب مشکلاتی برای سیستم انتقال و ایستگاه های پمپاژ می شود که البته این موضوع حل شدنی است و بهانه ای برای تاخیر و تعلل در آبرسانی چند هفته ای به شهروندان نمی شود.

خرم که محمد خانی مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز در این بازدید همراه وی بود، گفت: متاسفانه در این مورد گزارش های درستی از طرف مسئولان این شرکت به استانداری ارائه نشده و هر موقع پیگیر شده ایم وعده امروز و فردا داده اند و ظاهرا حوصله کار شبانه روزی در چنین مواقع حساس و بحرانی را ندارند و بر همین اساس تنها ۲۴ مهلت دارند یا مشکل آب شهروندان را حل کنند یا باید بساط خود را جمع کرده و بروند.

استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم حل مشکل آب شهروندان تبریز در مناطق شمالی این شهر تأکید کرد و گفت: مسئولان آب و فاضلاب یا باید تا ۲۴ ساعت آینده این مشکل را حل کنند یا بساط شان را جمع کرده و بروند.

انتهای پیام /