شهرام به آرزویش رسید!
شهرام به آرزویش رسید!
شهرام جوان معلول تبریزی‌ست که به‌دلیل نبود ویلچر برقی و عدم زندگی در محیط مناسب فاقد پله، در حسرت خروج از خانه بود، اکنون به همت رسانه‌ها و مردم، به آرزوی خود رسید.

به گزارش خبرنگار شمس، موضوع از آنجایی آغاز شد که محرم بیرق‌دار موسس خیرین جوان تبریز خبر از نیاز معلول ۹۰ درصد به یک ‌ویلچر برقی و جابجایی محل سکونت‌شان خبر داد.‌

این گزارش در شمس‌نیوز و تبریزخبرلری و سایر رسانه‌ها و صفحات هنرمندان بازتاب یافت و در عرض ۷۲ ساعت مبلغ ‌۱۷۲ میلیون تومان جمع‌آوری شد. در میان واریزی‌‌ها همه رقم را می‌شد دید، از فردی که در حد توان ۴ هزار تومان واریز کرده تا شهروندی که مبالغ میلیونی به این کار خیر اختصاص داده بود.

ماجرا به اینجا ختم نشد، آقای نظری از فعالان حوزه صنایع غذایی و از کارآفرینان تبریز طی پیامی به تحریریه‌ی شمس برای خرید ویلچر مجهز و مدرن اعلام آمادگی کرد و امروز با عمل به‌وعده‌اش قریب به ۶۰ میلیون پرداخت کرد.

این خیر قصد حضور و انتشار نام و تصاویرش را نداشت اما با اصرار اهالی رسانه و خیرین جوان تبریز همراه‌مان شد تا شخصا ویلچر را تحویل شهرام دهد. این حضور بازهم منجر به اقدام خیری دیگر و اختصاص کمک‌هزینه ماهانه به شهرام شد.

با مبلغ اختصاص یافته توسط شهروندان نیز خانه‌ای مناسب جهت تردد آسان شهرام رهن می‌شود تا اجاره‌ای نیز متحمل او و مادرش نشود.

و اما بشنوید از شهرام ۳۱ ساله! نمی‌دانید چقدر ذوق کرده بود و مردم را دعا می‌کرد. می‌گفت خدا صد برابرش را به خیرین دهد که مرا از خانه‌نشینی رها کردند. از خوشحالی گریه کرد و همه را گریاند. پیگیر نحوه کار با ویلچر برقی بود.

انتهای پیام /