سومین حضور آسیایی؛ تراکتور از قعرنشینی دل نکند
سومین حضور آسیایی؛ تراکتور از قعرنشینی دل نکند
تیم تراکتور در سومین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی همانند دو دوره قبل داشت.

به گزارش شمس، تیم تراکتور در فصل ۹۲-۱۳۹۳ در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفته بود اما به واسطه قهرمانی در جام حذفی جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای سومین سال متوالی را کسب کرد.

تراکتور در فصل ۲۰۱۵ با تیم‌های الاهلی عربستان، الاهلی امارات و نسف قارشی ازبکستان هم گروه بود.

نکته کلیدی:

تیم تراکتور در حالی که در هر دو بازی رفت و برگشت از نسف قارشی پیش بود، بازی را واگذار کرد. در برابر الاهلی امارات دو بار پیش افتاد اما در نهایت باخت و برابر الاهلی عربستان در دقیقه ۹۰ پیروزی را از دست داد تا همین نتیجه ها تیم تراکتور را به قعر جدول بفرستد.

بازی به بازی با تراکتور

تراکتور در اولین بازی خود در ازبکستان در حالی که از تیم نسف قارشی یک بر صفر جلو بود، در ۸ دقیقه بازی برده را واگذار کرد.

ابتدا لوسیانو ادینهو در دقیقه ۳۱ بازی با یک گل تیم تراکتور پیش انداخت، اما در نیمه دوم تیم نسف قارشی با زدن دو گل بازی را به سود خود به اتمام رساند.

تراکتوری ها در بازی دوم خود میزبان تیم الاهلی امارات بودند که با تک گل فرشاد احمدزاده در این بازی به پیروزی رسیدند.

الاهلی عربستان سومین حریف تراکتور بود که در این بازی عربستانی ها با دو گل به پیروزی رسیدند.

بازی برگشت دو تیم در تبریز با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا تراکتور همچنان شانس صعود را داشته باشند. تراکتوری ها ابتدا توسط ادینهو از تیم عربستانی پیش افتادند، اما مهمان بازی را به تساوی کشاند. شاگردان تونی اولیویرا برای بار دوم توسط شاهین ثاقبی به گل رسیدند، اما عربستانی ها در دقیقه ۹۰ پیروزی را از تیم تراکتور گرفته و بازی با تساوی به اتمام رسید.

سرخپوشان تبریزی در بازی پنجم میزبان تیم نسف قارشی بودند و پیروزی در این بازی می‌توانست تراکتور را امیدوار به صعود نگه دارد. تراکتور در این دیدار با گل مهدی کیانی از ازبکستان پیش افتاد، اما اشتباهات حامد لک دو گل برای تیم مهمان به همراه داشت تا سناریو بازی رفت، در بازی برگشت تکرار شود.

تراکتوری‌ها در آخرین دیدار خود برابر الاهلی امارات دو بار از میزبان خود پیش افتادند؛ ابتدا با گل مهرداد بایرامی و بار دوم توسط سامان نریمان جهان. اما اماراتی‌ها هر دو گل خورده را جبران و در دقیقه ۹۰ بازی به گل سوم دست یافتند تا تراکتور شکست دیگری را متحل شود.

در پایان دور مقدماتی در این گروه تیم‌های الاهلی عربستان و الاهلی امارات به مرحله حذفی صعود‌ و نسف قارشی ‌ هم امتیاز با تیم اماراتی حذف شد و تیم تراکتور هم با ۴ امتیاز همانند دو دوره قبلی در قعر جدول قرار گرفت.

نتایج تیم تراکتور

نسف قارشی ازبکستان ۲ – تراکتور ۱

گل تراکتور: لوسیانو ادینهو

تراکتور ۱ – الاهلی امارات صفر

گل: فرشاد احمدزاده

الاهلی عربستان ۲ – تراکتور صفر

تراکتور ۲ – الاهلی عربستان ۲

گل: ادینهو، شاهین ثاقبی

تراکتور ۱ – نسف قارشی ۲

گل تراکتور: مهدی کیانی

الاهلی امارات ۳ – تراکتور ۲

گل: مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان

انتهای پیام/