سردار خرّم استانداری مقتدر، با عزت و دلسوز بود
سردار خرّم استانداری مقتدر، با عزت و دلسوز بود
وزیر کشور گفت: سردار خرّم استانداری مقتدر، با عزت و دلسوز بود و حتی در روزهای آخری که جسمش فرسوده شده بود، از کار نایستاد و با تسلط بر امورات مدیریت می‌کرد. 

به گزارش شمس، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در مراسم تشییع پیکر استاندار فقید آذربایجان‌شرقی در تبریز اظهار داشت: سردار خرّم مصداق بارز آئین “الذین امنو” پایدار در ایمان بود که از ۱۲ سالگی وارد مدیان مبارزه شد و برای دفاع از انقلاب و اسلام مرزی برای خود قائل نبود.

وی ادامه داد: زمانی هم که در سوریه اسیر دست تکفیری‌ها بودف با روحیه قوی خود همه همراهانش را استوار نگه داشته بود.

وزیر کشور با اشاره به دوران استانداری گفت: در کسوت استاندار نیز با تدبیر، خلاقیت و همت بلند برای پیشرفت استان درنگ نکرد و در دوران مسئولیت سردار خرّم خیالمان راحت بود که ایشان در استان هستند.

وی با بیان اینکه آقای خرّم استانداری مقتدر، با عزت و دلسوز بود، یادآور شد: حتی در روزهای آخری که جسمش فرسوده شده بود، از کار نایستاد و با تسلط بر امورات مدیریت می‌کرد.

احمدی با اشاره به عمق این ضایعه گفت: امروز ما استانداری لایق، مبتکر، مقتدر و دلسوزی را از دست دادیم و رزمندگان دفاع مقدس هم یک پیشکسوت و فرمانده مقتدر را از دست دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز با سرداری خداحافظی می‌کنیم که عمر خود را جز برای رضایت خدا به سرانجام نرساند و جمهوری اسلامی به این سرداران و رزمندگان عاشورایی خود می‌بالد.