رژه‌ی شرکت آب و فاضلاب روی اعصاب شهروندان تبریز/ قطع آب امان مردم را برید
رژه‌ی شرکت آب و فاضلاب روی اعصاب شهروندان تبریز/ قطع آب امان مردم را برید
هفته‌هاست که اقصی‌نقاط شهر تبریز با مشکل افت فشار آب و یا قطعی طولانی‌مدت روبروست و شهروندان از وضعیت موجود ابراز نارضایتی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار شمس، بی‌آبی تاب تحمل از مردم را ستانده؛ اما اتفاقی که در روزهای گرم تابستانی، کام شهروندان را تلخ‌تر کرده، آن است که هیچ اطلاع‌رسانی درستی از سمت مسئولین آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی صورت نمی‌گیرد.

پیام‌های متعددی به تحریریه شمس ارسال شده است و‌ مخاطبان در انتقادات خود عدم اطلاع‌رسانی قبلی و قطعی آب را مورد اشاره قرار داده‌اند.

نکته‌ی قابل توجه ماجرا در این است که مسئولان از قبل افت فشار و قطع احتمالی آب در مناطق مرفه‌نشین را اطلاع‌رسانی می‌کنند اما ساکنان مناطق کم‌برخوردار و حوالی اتوبان پاسداران تبریز بدون آنکه از قطع آب اطلاع یافته و ذخیره‌ای اندوخته باشند چند روز است آب ندارند.

قطعی آب با وضعیت کنونی منابع آبی و در شرایطی که سد نهند به‌صورت کامل خشکیده کاملا محتمل است و برای همه شهروندان نیز قابل درک، اما بی‌برنامگی و نبود اطلاع‌رسانی درباره زمان قطعی آب شرایط طاقت‌فرسایی را برای شهروندان به بار آورده است؛ در این بین اما مسئولان آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی معتقدند نباید درباره آن سخن گفت چون حمل بر ضعف و ناکارآمدی می‌شود!

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی