رونق تولید و صادرات در منطقه آزاد ارس به تسهیل در فرآیند جذب سرمایه‌گذار وابسته است
رونق تولید و صادرات در منطقه آزاد ارس به تسهیل در فرآیند جذب سرمایه‌گذار وابسته است
رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی بر تسهیل فرایند جذب سرمایه گذاران در راستای رونق تولید و توسعه‌ی صادرات در منطقه آزاد صنعتی و تجاری ارس به‌عنوان یکی از رئوس برنامه‌های سازمان صمت استان تاکید کرد.

به گزارش شمس، صابر پرنیان در نشست مشترک با مسئولین و معاونین منطقه آزاد صنعتی و تجاری ارس با بیان اینکه باید از ظرفیت گ‌های بالقوه موجود در منطقه به نفع توسعه‌ی اقتصادی استان استفاده کنیم، اظهار کرد: حل مسائل پیش روی واحدهای صنعتی در راستای رفع موانع تولید از طریق سازمان صمت استان با محوریت برنامه‌های وزارت متبوع با جدیت دنبال می‌شود.

وی همچنین در ادامه بر هماهنگی درخصوص نحوه ثبت سفارش واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد ارس برای واردات مواد اولیه و تجهیزات تاکید کرد.

در ادامه این سفر رئیس سازمان صمت استان در جلسه‌ای با حضور سرمایه گذاران منطقه آزاد صنعتی و تجاری ارس به بررسی مسائل پیرامون واردات ماشین آلات، تجهیزات، قطعات و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی پرداخت و از هماهنگی کامل سازمان‌های صمت و منطقه آزاد ارس در جهت پاسخگویی و ثبت سفارش خبر داد.

گفتنی است؛ در این سفر مقرر شد برخی تفویض‌ها برای تعیین سهمیه ورق‌های فولادی و کمیته پتروشیمی به منطقه آزاد ارس واگذار شود و سازمان صمت استان نیز درخواست‌ها را به کمیته فولاد استان ارائه دهد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، پرنیان در ادامه به همراه معاون امور صنایع و معاون نظارت و بازرسی سازمان از شرکت‌های وحدت تلاش ارس و مجتمع گلخانه‌ای گلفرج بازدید کرده و در جریان مشکلات واحدهای یاد شده قرار گرفت.

انتهای پیام /