رشد ۱۰۶۹ درصدی سودخالص در سیمان صوفیان
رشد ۱۰۶۹ درصدی سودخالص در سیمان صوفیان
شرکت سیمان صوفیان از جمله شرکت های تابعه شستا در شاخص سود خالص در دو سال اخیر 1069 درصد رشد داشت و توانست در سال 99 رکورد تولید از بدو تاسیس را بشکند.

«ولی‌اله اخلاقی‌فرد» مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با تقدیر از برنامه‌ریزی‌ها و استراتژی‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین و شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، اظهار داشت: در شرایطی که کشور سال‌های سختی را به لحاظ اقتصادی سپری می‌کند، سیمان صوفیان با حمایت‌های شستا و سیتا موفق به کسب رکوردهای ماندگاری در تاریخ خود شد.

وی با اشاره به ۱۰۶۹ درصد رشد سودخالص سیمان صوفیان طی دو سال اخیر، عنوان کرد: افزایش ۲۷ درصدی رشد تولید نسبت به سال ۹۸ و ۳۵ درصدی نسبت به متوسط تولید در سه سال گذشته، افزایش ۱۰ درصدی حاشیه سود عملیاتی و ۲۱ درصدی حاشیه سود خالص و کاهش دوره وصول مطالبات از ۶۸ روز به ۹ روز و حذف فروش اعتباری از مرداد ماه سال ۹۹ از جمله مهمترین دستاوردهای سیمان صوفیان در دوره اخیر است.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان خاطرنشان ساخت: علاوه بر این کاهش ۷۷ درصدی مطالبات شرکت نسبت به دوره مشابه در سال قبل، افزایش ۴۱۷ درصدی وجه نقد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی شرکت، استفاده از پاور دک (جهت ایجاد ستون هوا) در چال‌های انفجاری برای اولین بار در صنعت سیمان کشور از دیگر دستاوردهای این شرکت در دو سال‌های اخیر است.

وی با اشاره به عدم افزایش منطقی قیمت سیمان طی سال‌های گذشته، تصریح کرد: در شرایطی که قیمت دستوری سیمان در سال‌های گذشته تابع شرایط کلی اقتصاد نبود اما شرکت موفق به افزایش و بهبود عملکرد شد. دلیل اصلی این مهم ایجاد شفافیت، افزایش کیفیت فروش، کنترل قیمت تمام شده و کاهش ظرفیت بلااستفاده است.

انتهای پیام/