راه‌اندازی مجدد پایگاه دوم اورژانس هوایی آذربایجان‌شرقی در شهرستان میانه/ استخدام در اورژانس
راه‌اندازی مجدد پایگاه دوم اورژانس هوایی آذربایجان‌شرقی در شهرستان میانه/ استخدام در اورژانس
رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به مذاکرات و پیگیری های صورت گرفته، قول های مساعدی برای راه‌اندازی مجدد پایگاه دوم اورژانس هوایی استان در شهرستان میانه نیز داده شده و علاوه بر این افزایش پایگاه‌های موتورلانس در تبریز و شهرهای بزرگ استان در دستور کار است.

به گزارش شمس، اصغر جعفری‌ روحی اظهار داشت: در آذربایجان شرقی ۱۴۱ پایگاه فعال زمینی، موتوری و هوایی اورژانس داریم که از این تعداد در حال حاظر سه پایگاه موتورلانس و یک پایگاه اورژانس هوایی فعال هستند.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات و پیگیری های صورت گرفته، قول های مساعدی برای راه اندازی مجدد پایگاه دوم اورژانس هوایی استان در شهرستان میانه نیز داده شده و علاوه بر این افزایش پایگاه‌های موتورلانس در تبریز و شهرهای بزرگ استان در دستور کار است.

رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سرمایه اصلی هر سیستم نیروی انسانی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم اورژانس استان در بین سایر دانشگاه‌ها به بالندگی و شکوفایی برسد و بتواند این شرایط را حفظ کند، باید به نیروی انسانی بها دهیم و هر چه بیشتر به نیروی انسانی اهمیت دهیم بطبع می توانیم سیستم را  بیش از پیش ارتقا دهیم.

وی افزود: دومین سرمایه اصلی اورژانس آذربایجان شرقی تجهیزات و مورد سوم املاک و داراییَ‌های سیستم هستند و هدف ما این است که در مسیر توسعه این سه بخش پیش برویم تا هم بتوانیم کمیت ارائه خدمات را افزایش دهیم و مهمتر از آن کیفیت خدمات را بالاتر ببریم.

جعفری گفت: در مجموع زیرساخت‌های اورژانس در آذربایجان شرقی مطلوب بوده و در آینده نزدیک نسبت به جذب نیروی انسانی جدید برای اورژانس نیز اقدام خواهد شد با این حال از سازمان‌های دولتی و خیران برای احداث پایگاه‌های اورژانس به ویژه در هسته مرکزی تبریز و منطقه بازار دعوت کرده و دست یاری به سمت آنها دراز می‌کنیم.

پایان پیام/