راهپیمایی روز قدس در آذربایجان‌شرقی حضوری برگزار می‌شود
راهپیمایی روز قدس در آذربایجان‌شرقی حضوری برگزار می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز و سایر شهرستان‌های استان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، حجت الاسلام و المسلمین میکائیل اسکندری در جلسه‌ی سیاستگذاری و برنامه ریزی مراسم روز جهانی قدس در تبریز با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) اظهار کرد: این روز، یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب اسلامی است و مسلمانان جهان در این روز، فریاد حمایت از مظلوم و محکومیت ظالم را سر می‌دهند.

وی اضافه کرد: با تزریق واکسن کرونا، وضع سلامت عمومی مردم رو به بهبود بوده و همین امر مسئولان شورای هماهنگی را بر آن داشته تا راهپیمایی روز جهانی قدس امسال را به صورت حضوری و فیزیکی و باشکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برنامه ریزی و برگزار کنند.

وی از تمامی دستگاه‌های عضو مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خواست تا با تمام توان و ظرفیت، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تشکر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، از حجت الاسلام تقوی، نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران ویژه‌ی مراسم روز جهانی قدس تبریز نام برد.

انتهای پیام /