دست‌نوشته‌ جالب در تجمع روز گذشته‌ اهالی سهند/ سوال بی‌جواب افکار عمومی!
دست‌نوشته‌ جالب در تجمع روز گذشته‌ اهالی سهند/ سوال بی‌جواب افکار عمومی!
روز گذشته و در جریان تجمع مردم شهر جدید سهند در مقابل دادگستری شهرستان اسکو، یک دست نوشته‌ توجه دیگران را به خود جلب می‌کرد که بر روی آن نوشته بود: «در پشت پرده تایید انتخابات پولی شهر سهند چه افرادی بودند؟»

به گزارش خبرنگار شمس، روز گذشته جمعی از مردم، خانواده شهدا و فعالان رسانه‌ای و فرهنگی شهر جدید سهند در راستای حمایت از دستگیری‌های اخیر اعضای شورای شهر به اتهام اختلاس و ارتشاء در مقابل دادگستری شهرستان اسکو تجمع کردند و ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و دادستان شهرستان اسکو، با امضای طوماری، خواستار برخورد قاطع و ادامه‌دار با مفسدان شدند.

در این میان یک دست نوشته‌ توجه دیگران را به خود جلب می‌کرد که بر روی آن نوشته بود: «در پشت پرده تایید انتخابات پولی شهر سهند چه افرادی بودند؟»

۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۰، فرماندار وقت اسکو در پیامی از برگزاری انتخابات پرشور، سالم و قانونمند در این شهرستان ابراز خرسندی کرد. این در حالی بود که از روز برگزاری انتخابات، اخبار و تصاویری مبنی بر تخلفات گسترده در انتخابات و حضور اتوبوس‌های رأی در شهر جدید سهند در فضای مجازی منتشر می‌شد.

با اعلام نتایج انتخابات شورای شهر سهند، اعتراضات به روند برگزاری و عدم برخورد جدی و موثر از سوی مجریان انتخابات شهر ابعاد گسترده‌تری یافت.

اما در نهایت صدور بیانیه‌ها از سوی طلاب و فعالان حوزوی، فعالان رسانه‌ای و فرهنگی سهند با حمایت‌های مردمی و انتشار تصاویر تخلفات از سوی شهروندان در اعتراض به خرید و فروش رای و حضور اتوبوس‌های رای و دل‌نگرانی‌ها برای سپردن سکان شهر به افرادی فاقد صلاحیت اخلاقی و حرفه‌ای باعث تغییر در نتیجه انتخابات نشد و صدای دلسوازان این شهر به جایی نرسید!

در پسِ انتخاباتی که «پول» و «قدرت» نقش پررنگی در تحققش داشتند، همچنان یک سوال در ذهن‌ها باقی‌ست و آن هم این است که: چه کسانی در پشت پرده تایید انتخابات پولی شهر جدید سهند بودند؟

سوالی که به نظر می‌رسد همچنان بی‌جواب خواهند ماند!

انتهای پیام /