دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ منصوب شد
دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ منصوب شد
دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و سومین جشنواره مردم‌داری ایران منصوب شد.

به گزارش شمس، طی حکمی از سوی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس، ابراهیم مولائی که بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی دارد به عنوان دبیر اجرایی بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ ایران و سومین جشنواره مردم‌داری ایران منصوب شد.

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط‌عمومی از سراسر ایران و موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» اسفند ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می‌شود.

در این کنفرانس، موضوعاتی از جمله نقش هوش مصنوعی در روابط‌عمومی، چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی در روابط‌عمومی، آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و همچنین ارتباطات در عصر هوش مصنوعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند، در این کنفرانس فرصتی برای ارایه مقالات و سخنرانی در موضوعات مرتبط با روابط‌عمومی و هوش مصنوعی فراهم خواهد شد. همچنین در این کنفرانس فرصتی برای ارایه تجربیات در زمینه هوش مصنوعی توسط روابط‌عمومی‌ها فراهم شده است. مقالات منتخب در «کتاب مجموعه مقالات کنفرانس» نیز منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، همزمان با این کنفرانس، سومین جشنواره مردم‌داری ایران نیز برگزار می‌شود. این جشنواره با هدف تجلیل از فعالیت‌های مردمی در زمینه‌های مختلف روابط‌عمومی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران و سومین جشنواره مردم‌داری ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومی ایران (IRPRS) انجمن متخصصان روابط‌عمومی (IAPRS)،و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌ عمومی (IMPRPA) برگزار می‌شود.