دانشگاه تبریز متعلق به ۲۱هزار دانشجو است نه برای عده‌ای قلیل
دانشگاه تبریز متعلق به ۲۱هزار دانشجو است نه برای عده‌ای قلیل
رئیس دانشگاه تبریز گفت: کمیته‌ انضباطی برای دانشجویان متخلف است و کسانی که نظم دانشگاه را به‌هم زدند، بدانند دانشگاه متعلق به ۲۱هزار دانشجو است نه متعلق به عده‌ای قلیل.

به گزارش شمس، نصراله‌زاده امروز در نهمین تریبون آزاد دانشجویی دانشگاه تبریز اظهار کرد: واقعاً جای تأسف دارد که ما بعد از فداکاری و جان‌فشانی ۳۰۰ هزار شهید در راه این نظام و انقلاب، اکنون از سوی عده‌ای که تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار گرفته‌اند، به قتل، کشتار و فساد متهم شویم و این‌که چرا یک قمه کش اعدام شده است. ما مسئولین قضایی را دعوت می‌کنیم تا در خصوص این مسائل توضیح دهند اما بدانید که این تهمت‌ها از سوی خداوند بی‌پاسخ نخواهد ماند.

تریبون آزاد برای گفت‌وگو است نه برای توهین، فحاشی و براندازی

 نصراله‌زاده ادامه داد: این تریبون آزاد برای گفت‌وگو است نه برای براندازی، توهین و فحاشی. ما اجازه نمی‌دهیم کسانی که در این تریبون حاضر می‌شوند به ولایت فقیه توهین کنند. ما هیچ حرفی با اغتشاشگران نداریم و اجازه نمی‌دهیم به رئیس‌جمهوری که شبانه‌روز در حال تلاش و خدمت برای این مردم است، مورد اهانت قرار گیرد. با مجادله، تهمت، فحاشی و ترک جلسه نمی‌توان گفتگو کرد.

وی خاطر نشان کرد: شعار نه شرقی نه غربی به معنی قطع ارتباط با دنیا نیست. آیا نمی‌بینید آمریکا علناً قصد تکه‌تکه کردن ایران را دارد؟ چرا تحلیل‌های بی منطقی را ارائه می‌دهید؟ چرا تحمل ندارید پاسخ ما را بشنوید و هر آنچه را که دشمن می‌گوید، تأیید می‌کنید؟

دانشگاه متعلق به ۲۱هزار دانشجو است نه متعلق به عده‌ای قلیل

نصراله‌زاده در خاتمه تاکید کرد: کمیته‌ انضباطی برای دانشجویان متخلف است و کسانی که نظم دانشگاه را به‌هم زدند، بدانند دانشگاه متعلق به ۲۱هزار دانشجو است نه متعلق به عده‌ای قلیل. اولین دشمن همه ما نفس ماست و باید مواظب هوای نفس باشیم. رسالت و وظیفه‌ی ما خدمت به مردم است و ما هرگز به‌دنبال اسم‌ و رسم نیستیم و حاضریم غرور خود را بشکنیم اما غرور ملت و کشور ما نشکند.

انتهای پیام/