خاک خوردن دستگاههای پزشکی در بیمارستان هشترود
خاک خوردن دستگاههای پزشکی در بیمارستان هشترود
امام جمعه هشترود گفت: برخی دستگاه‌های پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) هشترود ۸ سال است که بلااستفاده مانده است.

به گزارش شمس؛ حجت الاسلام حسن جعفریان در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) هشترود گفت: برخی دستگاه‌های این بیمارستان از جمله دستگاه سونوگرافی و چشم پزشکی “فیکو” سالها است استفاده نشده است.

وی افزود: دستگاه لاپاراسکوپی هم چند سال پیش با هزینه ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری شده، اما به علت نبود برخی تجهیزات جانبی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان بلا استفاده است و همچنان خاک می‌خورد.

امام جمعه هشترود ادامه داد: به علت قرار گرفتن این شهرستان در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) که حدود ۱۲۰ کیلومتر آن از این شهرستان می‌گذرد و همجواری نزدیک به برخی شهر‌ها متاسفانه این بیمارستان جوابگوی جمعیت افزون بر ۱۵۰ هزار نفری نیست.

حجت الاسلام جعفریان گفت: اکثر تصادفات جاده‌ای آزاد راه، جاده قدیم تبریز ـ تهران، حوادث ریلی و بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان ارجاع داده می‌شوند که متاسفانه به علت کمبود تجهیزات مجددا بیماران به تبریز منتقل می‌شوند.
وی گفت: چرا باید سرمایه بیش از ۲.۵ میلیارد تومان تجهیزات همچنان بلا استفاده بماند و پس از چند سال از کار بیفتد.

امام جمعه هشترود از قدیمی‌بودن دستگاه‌های آزمایشگاه بیمارستان هم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی بیماران به علت نبود دستگاههای آزمایش جدید مجبور می‌شوند به آزمایشگاه‌های آزاد این شهر یا شهرهای اطراف بروند.

انتهای پیام /