دولت با حذف ارز ترجیحی به دنبال عدالت در توزیع یارانه‌ها و قطع وابستگی در برخی کالاهای اساسی به خارج از کشور است/ مسئولان‌ برخورد جدی با محتکرین داشته باشند
دولت با حذف ارز ترجیحی به دنبال عدالت در توزیع یارانه‌ها و قطع وابستگی در برخی کالاهای اساسی به خارج از کشور است/ مسئولان‌ برخورد جدی با محتکرین داشته باشند
حجت الاسلام جعفریان گفت: به همت شخص آقای رئیسی رئیس جمهور این طرح در حال اجراست و نیاز جامعه است تا عدالت در توزیع یارانه ها و همچنین قطع وابستگی به دنیا در برخی از کالاهای اساسی ایجاد شود و یارانه ها مستقیما در اختیار مردم قرار بگیرد تا خودشان مدیریت کنند.

به گزارش شمس، حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع با اشاره به اجرای طرح حذف ارز ترجیحی از سوی دولت گفت: اقتصاد کشور مریض است و باعث شده تا یک دولتی مقروض و با کسری بودجه داشته باشیم لذا به یک جراحی اقتصادی نیز داشتیم.

وی افزود: متاسفانه ارز ترجیحی بجای اینکه در آخر زنجیره مصرف یعنی سفره مردم دیده شود در ابتدای سفره یعنی دلالان و سرمایه داران دیده می شد و به نفع نظام سرمایه داری بود.

جعفریان ادامه داد: به همت شخص آقای رئیسی رئیس جمهور این طرح در حال اجراست و نیاز جامعه است تا عدالت در توزیع یارانه ها و همچنین قطع وابستگی به دنیا در برخی از کالاهای اساسی ایجاد شود و یارانه ها مستقیما در اختیار مردم قرار بگیرد تا خودشان مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: مردم به برخی از تبلیغات سوء دشمنان و برخی از خود فروخته های داخلی توجهی نکنند.

امام جمعه هشترود از مسئولان دولتی و قضائی شهرستان خواست تا در کف میدان بوده و جلوی سوء استفاده برخی از سودجویان را بگیرند.

وی تاکید کرد: گزارش هایی بدست ما رسیده که تعداد اندکی از اصناف کالاهای اساسی احتکار شده را به زور هم نمی دادند که در عالم مسلمانی چنین کاری معنا ندارد چراکه در این اوضاع همه باید کمک کنیم تا از شرایط فعلی عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات باید در میدان نظارت باشد هرچند بنده تاکنون قیافه رئیس اداره تعزیرات شهرستان را ندیده ام اما مهم ابن است که در میدان نظارت بوده و متخلفان را جریمه کنند.

وی یادآور شد: اتحاد خوبی بین مسئولان محلی برقرار است و همه باید تلاش کنیم چنین وحدتی حفظ شود.

انتهای پیام /