جنگ نمایندگان بر سر انتصابات!
جنگ نمایندگان بر سر انتصابات!
اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس به‌ویژه سه تن از نمایندگان تبریز وزرا را بر سر انتصابات گیج کرده‌اند و با خط‌ونشان و تهدید درصدد تحمیل خواست خود هستند! موضوعی که صبر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی را نیز لبریز کرده است.

به گزارش خبرنگار شمس، اکثریت نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس به‌ویژه سه تن از نمایندگان تبریز وزرا را بر سر انتصابات گیج کرده‌اند و با خط‌ونشان و تهدید درصدد تحمیل خواست خود هستند تا جاییکه صراحتا اعلام می‌کنند برای برکناری فلان‌کس یا انتصاب فلان‌گزینه باید از روی ما رد شوید!‌

البته اگر همین نمایندگان بر سر انتصاب یک گزینه اتفاق‌نظر داشتند کار برای تصمیم‌گیران سهل می‌شد اما انشقاق بین نمایندگان و یارکشی‌شان در انتصابات موجب شده تا وزرا نیز بر سر چند راهی بمانند. به‌همین دلیل نیز به‌هنگام انتصاب جدید، یک نماینده خرسند می‌شود و نماینده‌ای دیگر از شدت عصبانیت علیه مدیر منصوب در مجلس نیز نطق می‌کند.

این رویه‌ صبر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی را نیز لبریز کرد و آل‌هاشم روز گذشته از عدم قاطعیت وزرا در برابر نمایندگان استان انتقاد و رسما اعلام کرد علت تعلل در انتصابات به دخالت مجلس‌نشینان در انتصابات باز می‌گردد و وزرا نمی‌توانند همه نمایندگان را راضی نگه دارند و از دست‌شان مستاصل شده‌اند.

احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم با انتشار تصویری در صفحه‌ی اینستاگرامی‌اش در واکنش به نظرخواهی رئیس مجمع نمایندگان استان درخصوص گزینه‌های یک انتصاب از نمایندگان آذربایجان‌شرقی، از امتیازدهی به گزینه‌ها امتناع و خطاب به همکاران خود نوشته است به دخالت در انتصابات پایان دهند و به ریل نظارت بازگردند.

آنطور که پیداست برخی نمایندگان مجلس با علم به آخرین دوره‌ی حضورشان در خانه‌ی ملت بیخیال کسب رضایت پایگاه اجتماعی‌شان شده‌اند و بیشتر درصدد تقویت پایگاه سیاسی‌شان و تضمین منافع آتی با مهره‌چینی در دستگاه‌های مختلف‌اند.

انتهای یپام /