جلب رضایت شهروندان اساس کار شهرداری در اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی است
جلب رضایت شهروندان اساس کار شهرداری در اجرای پروژه‌های آسفالت ریزی است
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز بر همت مضاعف در اجرای پروژه های عمرانی وآسفالت ریزی تاکید کرد و گفت: هدف و اساس کار ما در اجرای پروژه ها جلب رضایمندی شهروندان است.

به گزارش شمس، سامان احمدزاده با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم به تشریح عملکرد پروژه های  آسفالت ریزی سال جاری پرداخت.

وی گفت: یکی از وظایف شهرداری در بخش عمرانی آسفالت ریزی معابر می باشد که در این مورد تاکید شهردار تبریز جلب رضایت شهروندان است و در سال جاری با همت مضاعف و اجرای متعدد پروژه های آسفالت ریزی اساسی، لکه گیری و چاله زدایی سعی داشته ایم تا به این مهم عمل کنیم.

احمدزاده افزود: اجرای این پروژه ها بر اساس اولویت بندی و نسبت به میزان خرابی بررسی شده در کمیته تخصصی آسفالت معاونت فنی و عمرانی که بصورت هفتگی تشکیل می شود صورت می گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز میزان تناژ آسفالت ریزی انجام شده در سال جاری را ۱۱۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: این مقدار در مقایسه با سال های گذشته خبر از افزایش سه برابری میزان آسفالت ریزی را می‌دهد که نشانگر تلاش مجموعه شهرداری برای افزایش رضایتمندی است.

وی افزود: علی رغم نوسان قیمت آسفالت با برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب بودجه عمرانی که با توجه به اهمیت موضوع آسفالت و تاکید شورای اسلامی شهر تبریز به این موضوع حدودا ۵۵۰ میلیارد توماناعتبار برای آسفالت ریزی اساسی  و لکه گیری در سال جاری  اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ظرفیت های کیفی سازی پروژه های آسفالت گفت: خوشبختانه با توجه به وجود کارخانه آسفالت شهرداری تبریز در سازمان عمران تولید و تامین بخشی از آسفالت معابر و پروژه ها توسط این سازمان انجام می شود.

سامان احمدزاده در همین راستا افزود: کنترل کیفیت اجرا در آسفالت ریزی ها توسط ناظرین انجام می شود و کنترل کیفیت تولید آسفالت کارخانه سازمان عمران نیز روزانه با آزمایش ها و سنجش های مختلف  توسط اداره آزمایشگاه خاک و مکانیک انجام می شود.

وی در خصوص پروژه آسفالت ریزی در حال انجام اتوبان شهید کسایی نیز گفت:این پروژه در اختیار اداره راهداری است که با توجه به تامین سفرهای درون شهری از این مسیر با دستور شهردار تبریز همکاری با اداره راهداری انجام شد و جلساتی مکرر در محل استانداری برگزار و هم فکری های لازم در این خصوص  صورت گرفت تا پروژه باهمکاری این دو نهاد انجام شود.

احمدزاده گفت: زیرسازی پروژه توسط اداره راهداری در حال انجام است و بخشی از تامین آسفالت به میزان حدودی ۵۰ هزار تن و اجرای نیوجرسی  پروژه توسط شهرداری تبریز انجام می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع انسان محور نمودن شهر تبریز پرداخت و گفت: از دیگر پروژه های مهم در خصوص معابر و انسان محور نمودن شهراجرای سنگ فرش بجای آسفالت در برخی معابر و ایجاد پیاده راه در مناطق دهگانه شهرداری تبریزبا توجه به تعریف در بودجه سال جاری است.

احمدزاده در پایان با اشاره به افزایش ۵ برابری بودجه عمرانی سال جاری، سال ۱۴۰۲ را سال عمرانی اعلام کرد و گفت : امسال شهر به کارگاه عمرانی تبدیل می شود و سعی ما در این است تا به تکالیف بودجه ای خود تا پایان فصل کاری امسال عمل کنیم .

انتهای پیام/