جعفری: مدرک تحصیلی‌ام تایید و ثبت‌نامَم تکمیل شد/ فرماندار تبریز: بی‌خبرم!
جعفری: مدرک تحصیلی‌ام تایید و ثبت‌نامَم تکمیل شد/ فرماندار تبریز: بی‌خبرم!
ماجرای تکمیل ثبت‌نام عزت‌ا.. جعفری، مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی همچنان مبهم است.

به گزارش خبرنگار شمس، اولین حاشیه‌ی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه‌ی تبریز، آذرشهر و اسکو با صحبت‌های فرماندار تبریز پیرامون یکی از کاندیداهای نظامی رقم خورد و بهروز مهدوی بی‌آنکه اشاره‌ای به نام فرد مدنظر کند، گفت: “مدرک تحصیلی یکی از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم از دانشگاه امام حسین(ع) مورد تایید قرار نگرفت”

صحبت‌های رئیس ستاد انتخابات تبریز واکنش سریع کاندیدای مخاطب را درپی داشت و عزت‌ا.. جعفری در گفت‌وگو با خبرنگاران تاکید کرد: مدرک تحصیلی‌ام هیچ ایرادی ندارد و با مراجعه به وزارت کشور، ثبت‌نام خود را در انتخابات تکمیل کردم! با هواپیما تهران رفتم و با خودرو به تبریز بازگشتم.

سردار عزت‌الله جعفری‌ همچنین در صفحه‌ی اینستاگرامی‌اش از فرمانداری تبریز انتقاد کرد و نوشت: با وجود مشکلاتی که فرمانداری در مسیر ثبت‌نامم به وجود آورده بود، از طریق وزارت کشور ثبت‌نام خود را تکمیل کردم.

خبرنگار شمس برای بررسی صحت و سقم این ادعا سراغِ فرماندار تبریز رفت اما بهروز مهدوی با بی‌اطلاعی از ماجرا، ابراز داشت: مدارک خیلی از کاندیداها به‌خاطر شناسنامه و سایر مدارک تایید نشده است، اما درخصوص کاندیدای فوق‌الذکر اطلاعی از تکمیل ثبت‌نام وی و جزئیات ماجرا ندارم.

انتهای پیام/