جریمه ۲ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریالی قاچاق کنندگان خوراک حیوانات در آذربایجان‌شرقی
جریمه ۲ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریالی قاچاق کنندگان خوراک حیوانات در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قاچاق کنندگان خوراک حیوانات در چاراویماق به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال محکوم شدند.

به گزارش شمس، صمد حضرتی با بیان اینکه ارزش خوراک حیوانات ۷۷۵ میلیون ریال است، افزود: به دنبال گزارش ارسالی ماموران انتظامی چاراویماق، پرونده ای به ظن قاچاق خوراک و مواد غذایی حیوانات در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

وی اظهار کرد: پس از انجام اقدامات لازم و اخذ میزان ارزش کالای قاچاق، شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان به این پرونده رسیدگی و علاوه بر ضبط کالای مکشوفه، متهمان را به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: متهمان به شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان احضار و تفهیم اتهام شدند ولی به دلیل غیرموثر بودن دفاعیات و عدم ارایه اسناد و مدارک مثبته و اقدام غیرقانونی در خرید و حمل خوراک حیوانات خارجی بدون رعایت ضوابط قانونی، تخلف آنان محرز شد.

حضرتی ادامه داد: وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات اقتصادی در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان بوده و بازرسان نهادهای متولی در سطح استان مکلف هستند تخلفاتی که در حوزه ماموریت آنان روی می دهد را بررسی و در صورت مشاهده تخلف برای آن پرونده تشکیل داده و پرونده مذکور را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

انتهای پیام /