تکمیل خط دو مترو با این روند ۲۰ سال طول می کشد!
تکمیل خط دو مترو با این روند ۲۰ سال طول می کشد!
شهرام دبیری گفت: خط دوم اگر با این روال پیش رود 20 سال طول خواهد کشید تا تکمیل شود، باید در این رابطه تصميم گيري کنیم راه حلی پیدا کرده و یا اینکه متوقف کنیم، تاکنون ابن خط 20 درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش شمس، شهرام دبیری صبح امروز در نطق میان دستور خود در جلسه علنی شورای شهر تبریز، گفت: ایران در کرونا رتبه دوازدهم را در جهان دارد، به تمامی کسانی که واکسن تزریق نزده اند توصیه میکنم واکسن کرونا را تزریق کنند.

وی در ادامه به نواقص خط یک مترو تبریز اشاره کرد و گفت: خط یک مترو بدلیل بدهی ها خوابیده بود، اکنون این خط بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن نیاز به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که بیش از نصف این مبلغ برای بودجه سال آینده تخصیص یافته که برای مابقی آن می‌توان از فروش املاک شهرداری در اوحدی هزینه لازم را تکمیل کرد.

عضو شورای اسلامی تبریز با اشاره به خط دوم گفت: خط دوم اگر با این روال پیش رود ۲۰ سال طول خواهد کشید تا تکمیل شود، باید در این رابطه تصميم گيري کنیم راه حلی پیدا کرده و یا اینکه متوقف کنیم، تاکنون این خط ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی در این رابطه تکمیل کرد: ۴۲۰ میلیون دلار از طریق فاینانس جهت تکمیل خط دوم هم اکنون در دست اقدام است که در صورت جذب می‌توان خط دو را تا سه سال آینده تکمیل کرد.

انتهای پیام/