تهیه ۱۰ هزار سبد عیدانه شب یلدا
تهیه ۱۰ هزار سبد عیدانه شب یلدا
خیرین جوان تبریز امسال هم در کنار نیازمندان هستند تا بتوانند لبخند مهربانی را در بلندترین شب یلدا بر لبان خانواده‌های نیازمند بیاورند.

به گزارش خبرنگار شمس، یلدا همیشه با خود شادی می‌آورد، شادی از اینکه قرار است دور هم جمع شویم و هندوانه و انار و آجیل بخوریم و در بلندترین شب سال، حافظ‌خوانی کنیم اما یلدای عده‌ای، رنگ پریده است؛ انار زندگی این افراد آنقدر سرخ نیست.

چند سالی است که «خیرین جوان تبریز» در آستانه شب یلدا، با تقسیم مهربانی‌ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرم کرده‌اند.

«محرم بیرق‌دار» موسس خیرین جوان تبریز در این باره به شمس می‌گوید: برای شب یلدای امسال مانند سال‌‌ گذشته تدارک ۱۰ هزار سبد عیدانه جهت توزیع در بین خانواده‌های نیازمند را دیده‌ایم تا هر چند اندک اما دل چندین خانواده را شاد کنیم. مردمانی که علی رغم فقر و ناداری، عزت‌مند هستند و مقابل دیگران دست دراز نمی‌کنند، اما عزت و مناعت طبع آن‌ها نباید باعث شود که در جامعه از یاد و نیازشان غفلت کنیم.

وی افزود: در این بسته‌های اهدایی اقلامی نظیر هندوانه، انار، تخمه، بادام زمینی، پرتقال، پشمک و باقلا وجود دارد.

موسس خیرین جوان تبریز با بیان اینکه تبریز بهشت نیت‌های خیر است و افرادی با تمکن مالی مختلف همواره حامی مستضعفان و همراه و پشتیبان ما در موضوعات مختلف بوده‌اند. تصریح کرد: برخی کمک‌های چند ده میلیونی می‌کنند و گروهی دیگر نیز حتی شده ۱۰ هزار تومان می‌دهند و شریک کار خیر می‌شود. این فرد اگر توان مالی داشته باشد بیشتر از این هم پرداخت می‌کند و چنین روحیه‌ای ستودنی است.

وی بیان داشت: ما تا به‌اینجا صد و یازده هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر تبریز و در میان نیازمندان واقعی که شناسایی کرده‌ایم توزیع کرده‌ایم و تمام این اقدامات با همراهی و همکاری نیکوکاران و خیران و همشهریان نوعدوست تبریزی انجام می‌شود که نشان از حیات روح خدمت و دلسوزی و کمک به دیگران در جامعه دارد.

مشروح گفت‌وگوی شمس با محرم بیرق‌دار به زودی منتشر می‌‎شود.

انتهای پیام/