تمامی دولت‌ها در پیشرفت‌های ایران سهیم‌اند/ مسئولان با بی‌بند و باری اخلاقی مقابله کنند
تمامی دولت‌ها در پیشرفت‌های ایران سهیم‌اند/ مسئولان با بی‌بند و باری اخلاقی مقابله کنند
امام جمعه تبریز می‌گوید تمامی دولت‌های برای پیشرفت ایران اسلامی و آسایش مردم زحمت کشیده‌اند و در آنچه امروز شاهد آن هستیم سهیم‌اند.

به گزارش خبرنگار شمس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت که با حضور رحمانی فضلی در مصلای تبریز برگزار می‌شد از دستور وزیر کشور برای اطفاء حریق جنگل‌های ارسباران و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه تشکر کرد.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: خواهان استقرار دائمی بالگرد مجهز به سیستم اطفاء حریق در استان هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، عنوان کرد: شهروندان در فشار اقتصادی‌اند اما ناراحتی مردم بیشتر از مسایلی است که امکان حل آنان وجود دارد و مرتبط با تحریم نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاکیدات رهبری در حوزه اقتصاد و فرهنگ اشاره و متذکر شد: دولت‌مردان در ترویج سبک زندگی دینی، ایرانی و اسلامی کوشا باشند و طرح مهندسی فرهنگی و پیوست آن در پروژه‌ها را اجرایی کنند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بهبود فرهنگ مصرف نیز کار فرهنگی محسوب می‌شود، تصریح کرد: خواهان تقویت فرهنگ قرآنی و افزایش سرانه‌ی مطالعه‌ایم.

وی خاطرنشان ساخت: دولت در برابر جامعه مسئول است و باید با بی‌بند و باری اخلاقی مقابله کند.

آل‌هاشم با اعلام اینکه در اوایل انقلاب به دلیل کمبود پزشک، دکترین هند، پاکستان و … در ایران فعال بودند، اذعان کرد: اکنون به‌جایی رسیده‌ایم که از سایر ممالک برای درمان به ایران می‌آیند.

وی بیان داشت: پیشرفت‌های کنونی حاصل زحمات تمامی دولت‌هاست و برای حل مشکلات بی‌آنکه تخریب کنیم، دنبال انتقاد سازنده‌ایم؛ امروز ایران یکی از قدرت‌های نظامی جهان است و همه دولت‌ها در این افتخار سهیم‌اند.

انتهای پیام/