ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان در آذربایجان شرقی
ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان در آذربایجان شرقی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای طرح ملی پیوند آسمانی و حمایت از زوج‌هایی با مهریه پایین خبر داد.

به گزارش شمس؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در ویژه برنامه ازدواج آسان که در بقعه زیارتی فرهنگی عارف بالله شاه حسین ولی در هفته بزرگداشت مقام زن برگزار شد، گفت: طرح ملی پیوند آسمانی با هدف ترویج و گسترش فرهنگ ازدواج آسان و حمایت از زوج‌هایی با مهریه پایین به همت سازمان اوقاف و امور خیریه در آذربایجان شرقی هم اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی افزود: طرح پیوند آسمانی برای حمایت و گسترش ازدواج آسان و مقابله با ازدواج‌های دیرهنگام در جامعه از محل نیات واقفان خیراندیش که نیاتشان توسعه ازدواج آسان است، در استان ما هم اجرا و انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی هم ضمن حمایت از زوجین با مهریه پایین و فراهم سازی زمینه ازدواج آن‌ها با کمک مالی از محل نیات واقفان، برای تامین هزینه ازدواج و جهیزیه آن‌ها هم اقدام می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی ادامه داد: طرح پیوند آسمانی در طول سال و در ایام مختلف از جمله عید غدیر، روز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها برگزار می‌شود که در این دوره از ۵۰ زوج جوان حمایت کردیم تا بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند