تداوم ترمیم و بازسازی کانال ایلی‌سو به طول ۶۸۰ متر در جاده سلامت خیابان آزادی
تداوم ترمیم و بازسازی کانال ایلی‌سو به طول ۶۸۰ متر در جاده سلامت خیابان آزادی
شهردار منطقه ۳ تبریز از تداوم بازسازی اساسی فاز اول و دوم دوم کانال ایلی سو به طول ۶۸۰ متر حدفاصل خیابان حکیم نظامی تا چهارراه ابوریحان خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند ضمن اعلام خبر فوق افزود: بعد از اتمام عملیات تخریب دال، نخاله‌برداری و لایروبی فاز اول کانال ایلی سو در خیابان آزادی حد فاصل چهارراه ابوریحان تا مقابل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز به طول ۱۸۰ متر، هم اکنون عملیات بازسازی اساسی فاز دوم این کانال در امتداد این مسیر تا میدان حکیم نظامی به طول ۵۰۰ متر شروع شده که در مجموع شامل ۶۸۰ متر است.

وی افزود: در فاز اول بازسازی کانال ایلی‌سو در جاده سلامت خیابان آزادی دال‌های فرسوده سطح روی این کانال به طول ۱۸۰ متر و عرض ۸ متر و به ضخامت ۸۰ سانتی متر تخریب، نخاله‌برداری و همچنین داخل کانال لایروبی و دیواره‌ها و کف کانال باز سازی شده و به زودی دال گذاری این فاز شروع خواهد شد.

پورخردمند با اشاره به اینکه همزمان با انجام عملیات اجرایی در فاز اول، بازسازی فاز دوم این کانال در این مسیر به طول ۵۰۰ متر نیز شروع شده است، افزود: هم اکنون عملیات تخریب دال های فرسوده کانال در حال انجام است.

شهردار منطقه ۳ افزود: بازسازی اساسی کانال ایلی سو در حوزه شهرداری منطقه ۳ از دو سال قبل شروع شده و تا پایان سال جاری تکمیل می شود.

وی ادامه داد: در تداوم بازسازی این کانال، امسال بودجه خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم تا پایان سال بازسازی این کانال تکمیل شود.

انتهای پیام /