تبریز میزبان اولین همایش مدیران مسئولیت‌پذیر
تبریز میزبان اولین همایش مدیران مسئولیت‌پذیر
همایش مدیران مسئولیت‌پذیر با رویکرد آشنایی با الزامات قوانین کار و تامین اجتماعی اسفند‌ماه امسال در هتل پارس تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شمس، مهدی نوفر، دبیر اجرایی این همایش در خصوص اهداف برگزاری این همایش در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از مهمترین مشکلاتی که کارفرمایان و صاحبان مشاغل می‌توانند داشته باشند مسائل مربوط به قانون کار و روابط کارگر و کارفرمایی و نحوه انعقاد و قراردادهای کاری و به‌طور عمده قوانین مربوط به جذب نیروی کار است.

وی افزود: متاسفانه عدم آشنایی با قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روابط کار و بیمه تامین اجتماعی منجر به ضایع شدن حق و حقوق کارگر و کارفرما و نیز ایجاد‌ زیان‌های مالی و اعتباری برایشان می‌شود.

نوفر با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری این رویداد اذغان داشت: شناخت کافی از قوانین کار و آثار و تعهدات آن موجب می‌شود مدیران و شرکت‌ها روابط خود با نیروی انسانی را به‌گونه‌ای تنظیم نمایند که هم پاسخگوی نیازمندی‌ها و تعهدات نیروی انسانی باشند و هم رضایت نیروی انسانی و بهره‌وری مستمر و سوددهی پایدار را برای سازمان خود تضمین کنند.

دبیر اجرایی همایش مدیران مسئولیت‌پذیر در ادامه تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی را یک اصل با ارزش خواند و گفت: تلاش داریم تا با برگزاری چنین همایش‌هایی زمینه‌ساز‌ تحقق این اصل در جامعه نولید، صنعت و خدمات استان باشیم.

گفتنی است؛ اولین همایش مدیران مسئولیت‌پذیر با رویکرد آشنایی با الزامات قوانین کار و تامین اجتماعی به‌صورت رایگان با حضور مدیران، کارشناسان منابع انسانی شرکت‌ها و کارخانجات ۱۱ اسفند‌ماه امسال در هتل پارس تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/