تبدیل حوزه شهرداری منطقه ۳ به یک کارگاه عمرانی
تبدیل حوزه شهرداری منطقه ۳ به یک کارگاه عمرانی
شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: امسال با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف در سطح حوزه منطقه ۳ به ویژه در داخل سایت ارتش (پادگان قدیمی ارتش)، این منطقه به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند ضمن اعلام این خبر گفت: امسال با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال در داخل سایت ارتش این منطقه به کارگاه عمرانی شهرداری تبدیل شده است.

وی احداث تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی ( ارتش ) را یکی از بزرگترین و مهم ترین پروژه های عمرانی سطح کلانشهر تبریز در حوزه منطقه ۳ عنوان کرد و گفت: تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی (ارتش) با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان ( هزینه احداث تقاطع و تملک ) آخرین مراحل تکمیلی خود را پشت سر می گذارد .

شهردار منطقه ۳ تبریز افزود: مسیر خیابان آزادی از جمله مسیرهای سرعتی است و در طول مسیر با احداث زیرگذر و روگذر تلاش شده تا خودروها بدون توقف حرکت کنند. در این راستا ضرورت داشت تا این تقاطع غیرهمسطح در ارتش احداث شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تقاطع ارتش، ۳ سال قبل مسیرگشایی و به شکل عرضی به شهید کسایی وصل شد، به نوعی ترافیک مرکز را به شهید کسایی انتقال داده است که احداث تقاطع غیرهمسطح ارتش می تواند این میزان ترافیک را کاهش دهد.

پورخردمند ضمن تاکید بر اینکه بعد از شروع به احداث تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی ، شهرداری منطقه ۳ یک نگاه فرا منطقه ای به این پروژه دارد و این پروژه باعث شده تا نسبت به ساماندهی مناطق پیرامونی این پروژه نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بر این اساس یک سایت طراحی شده که محدوده جنوبی منطقه را شامل می شود، افزود: یک طرف ضلع سایت از ارتش جنوبی شروع شده و به زمین های ارتش در میدان تیر ختم می شود.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: ضلع دوم این سایت از چهار راه حافظ تا چهار راه طالقانی را شامل می شود و ضلع سوم از چهارراه طالقانی تا دانشگاه جامع علمی و کاربردی در آخر طالقانی را در بر می گیرد و در نهایت ضلع چهارم این سایت آخر طالقانی را به زمین های میدان تیر وصل می کند.

انتهای پیام/