بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌شرقی به ۶۶ نفر رسید
بستری‌های کرونایی در آذربایجان‌شرقی به ۶۶ نفر رسید
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از بستری شدن ۶۶ کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش شمس، دکتر حسین حقائی در خصوص آخرین آمار مبتلایان کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری موجود در بیمارستان‌های استان ۶۶ نفر، تعداد بیماران آنتوبه یک نفر و تعداد بیماران ترخیص شده ۲۱ نفر است.

وی با بیان اینکه تعداد بستری بیمارستان کودکان یک نفر، تعداد تخت‌های عادی پر ۵۰ مورد و تعداد تخت‌های ویژه پر ۱۶ مورد است، افزود: موارد بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ مورد و بستری در بخش‌های ویژه ۱۶ نفر است همچنین فوتی هم نداشتیم.

حقائی همچنین متذکر شد: افرادی که شش ماه از تزریق دز سوم آنها سپری شده است، باید با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، دز چهارم خود را تزریق کنند.

وی در پایان در خصوص مراکز واکسیناسیون تأکید کرد: مرکز بهداشت نصف راه با واکسن‌های سینوفارم، آسترازنیکا، اسپایکوژن، برکت، پاستوکووک، نورا و فخرا مرکز اصلی، مراکز بنی شفیع، سی‌وسه لاله، سید وفا، شهیدان ابراهیمی، شهید یحیوی، باغمیشه، ولیعصر شمالی، باسمنج، سردرود و خسروشهر با واکسن‌های سینوفارم، آسترازنیکا، برکت و پاستوکووک و مراکز چشم‌انداز، امامیه، شهید بابایی و اندیشه با واکسن‌های سینوفارم، آسترازنیکا، برکت و پاستوکووک و اسپایکوژن روزهای اداری از ساعت ۸ الی ۱۴ مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/