بزرگترین کارگاه پژوهشی ایران‌شناسی در اسرائیل است
بزرگترین کارگاه پژوهشی ایران‌شناسی در اسرائیل است
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: بزرگترین کارگاه پژوهشی ایران شناسی در دنیا در اسرائیل قرار دارد و برنامه دشمن برای شستشوی مغز جوانان ایرانی شامل ۵ مرحله است.

به گزارش شمس، سردار رحیم نوعی اقدم در سلسله نشست‌های تخصصی شدید با عنوان حرکت به هنگام اظهار داشت: بزرگترین کارگاه پژوهشی ایران شناسی در دنیا در اسرائیل قرار دارد و برنامه دشمن برای شستشوی مغز جوانان ایرانی شامل ۵ مرحله است.

وی ادامه داد: اول اینکه مادر را در خانه ناکارآمد کنید، دوم چادر را از آن بگیرید، سوم حجاب را با الوان مختلف جایگزین کنید، چهارم آنان را بدحجاب و پنجم آنان را بی‌حجاب کنید.

سردار نوعی اقدم ۵ راهکار کاربردی شناخت دشمن را پی بردن به اهداف او، فهم صحیح از مخاطب، برنامه‌ریزی و اجرا را لازمه پدافند و مقابله با این برنامه دشمنان عنوان کرد.

وی در خطاب به جوانان که اهداف دشمن شمایید، ادامه داد: بر شما دو وظیفه برای مقابله با این حملات لازم است؛ اول اینکه اگر میخواهید پویا باشید و رویش را در جامعه ممکن کنید باید جذب بر حول محور اخلاق داشته باشید، کار جذب را فقط برای رضای خدا و با اخلاص کامل انجام دهید.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: خدا را به معنای اصلاح آنچه میان خود و خداست آموزش دهید. وجود خدا و اهمیت اهل‌بیت به ویژه امام حسین(ع) و حضرت زینب(ص) را به مردم یادآور شوید. از دروغگویی بپرهیزید و از دست بوسی خانواده به ویژه پدر و مادر غافل نشوید، همچنین کمک به یکدیگر و همنوعان را در جامعه رواج دهید.

وی آموزش اسلامِ ولایت محوری، احکام اخلاق محور و تقویت روحیه حماسی_عاشورایی را بر همگان لازمه تصرف جولان‌های دشمن درونمان دانست.