برگزاری برنامه افطارلیق در چهار نقطه از شهر در پنجمین روز میهمانی خدا
برگزاری برنامه افطارلیق در چهار نقطه از شهر در پنجمین روز میهمانی خدا
شهرداری تبریز از آغاز ماه مبارک رمضان با برگزاری برنامه متنوع فرهنگی من جمله "افطارلیق" ترتیب دیده است این برنامه ابتکاری برای اولین بار به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی همه روز در چند نقطه از شهر برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، شهرداری تبریز به مناسب تقارن بهار طبعیت و بهار قرآن مصادف با ماه مبارک رمضان با هدف نشاط افزایی و عمل به رسالت اجتماعی خویش، برنامه های بیادماندنی متنوعی برای شهروندان و گردشگران میهمان تبریز در ایام نوروز به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ترتیب داده شده است. برنامه‌ افطارلیق در آیتم های متنوع همه روزه از  ساعت ۸ عصر با اجرای موسیقی و نمایش و برگزاری مسابقه در حال برگزاری است.

امروز هفتم فروردین  مصادف با پنجمین روز ماه مبارک رمضان برنامه افطارلیق در چهار نقطه از شهر تبریز راس ساعت ۸ عصر برگزار می‌شود. این برنامه ها در محل ضلع شمال غربی میدان ائل گولی  توسط شهرداری منطقه ۲، در محوطه مجموعه تاریخی- فرهنگی مقبره الشعرا توسط شهرداری منطقه ۱۰، سنگفرش ائل گولی توسط سازمان سیما منظر شهرداری تبریز و تفرجگاه عینالی تبریز چهارمین محل برگزاری این مراسم بوده که به همت سازمان توسعه و عمران عون بن علی ترتیب دیده شده است.

برنامه “افطارلیق” به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی و افزایش نشاط اجتماعی در شهر تدارک دیده شده و با استقبال گسترده شهروندان و مسافرین نوروزی تبریز مواجه شده است.

انتهای پیام /