برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ائل‌گلی/ ارتباط زنده با رئیس‌جمهور در مصلای تبریز
برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در ائل‌گلی/ ارتباط زنده با رئیس‌جمهور در مصلای تبریز
سردار عباسقلیزاده گفت: به دلیل محدودیت‌های کرونایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک ائل‌گلی و در فضای باز برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلی‌زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس ۴۱ برنامه در سطح استان به اجرا در می‌آید، اظهار داشت: ساعت ۹ صبح سی‌ام شهریور با حضور یک‌ هزار و ۱۰۰ نفر در مصلا به بیانات رهبری گوش فرا خواهیم داد و بعد سخنان ریاست‌جمهوری شاهد رژه‌ی موتوری به سمت گلزار شهدای وادی رحمت تبریز خواهیم بود.

وی با اشاره به نواقص موزه دفاع مقدس، خواهان حمایت و همراهی شهرداری تبریز برای تکمیل آن شد و تصریح کرد: به‌دلیل شرایط کرونایی در این موزه برنامه‌ای برپا نمی‌شود اما نمایشگاه دفاع مقدس را در پارک ائل‌گلی تبریز برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در نمایشگاه هفته دفاع مقدس هر شب میزبان یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس خواهیم بود، یادآور شد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، جشنواره فضای مجازی، شب‌های شعر، انتخاب و تجلیل از برترین‌های دفاع مقدس در همه حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده می‌باشد.

وی در پایان بیان داشت: حدود ۳۵ جلد کتاب آماده برای چاپ هستند و مصاحبه و تاریخ شفاهی رزمندگان، خاطره یک دقیقه‌ای، کتاب‌های صوتی، موشن‌گرافی از جمله کارهایی است که در این مجموعه انجام گرفته است.

انتهای پیام/