برخی تعاونی‌‎های مسکن به طور شفاف عمل نکردند
برخی تعاونی‌‎های مسکن به طور شفاف عمل نکردند
استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از برخی تعاونی‌های مسکن مبنی بر اینکه به طور شفاف عمل نکرده و اعضا را نیز با مشکل مواجه می‌کنند، گفت: برخی تعاونی‌ها به صورت شفاف و قانونی برای مسکن اولی‌ها زمین خریده‌اند که ما هم از آنها حمایت می‌کنیم.

به گزارش شمس، عابدین خرّم امشب در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: دولت به دنبال رشد و گسترش تعاونی‌ها در حوزه اشتغال و تولید است و اگر بخواهیم فضای جامعه را از نظر کسب و کار به حالت اطمینان درآوریم، راهی جز حمایت از تعاونی‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت برای هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال در حوزه تعاون است، افزود: اینکه امروز ۶ تا هفت درصد اقتصاد استان در دست تعاونی‌هاست مطلوب نبوده و باید این سهم افزایش یابد.

استاندار آذربایجان‌شرقی مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش را عمده مشکل اکثر تعاونی‌ها برشمرد و گفت: مشکل نقدینگی را با مشارکت بانک توسعه تعاون و سایر بانک‌ها حل می‌کنیم تا در سال جاری و سال آینده بتوانیم گا‌م‌های موثری در حوزه تولید و اشتغال تعاونی‌ها برداریم.

وی با انتقاد از برخی تعاونی‌های مسکن مبنی بر اینکه به طور شفاف عمل نکرده و اعضا را نیز با مشکل مواجه می‌کنند، افزود: برخی تعاونی‌ها به صورت شفاف و قانونی برای مسکن اولی‌ها زمین خریده‌اند که ما هم از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/