با مردمی‌سازی یارانه‌ها، قاچاقچیان نمی‌توانند با پول مردم برای خود کاخ درست کنند
با مردمی‌سازی یارانه‌ها، قاچاقچیان نمی‌توانند با پول مردم برای خود کاخ درست کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، قاچاقچیان دیگر نمی‌توانند با پول مردم برای خود کاخ درست کنند و مردم غیور تبریز نیز با زمان شناسی، هوشمندی، صبر و حوصله‌ی تمام با دولت همکاری کردند.

به گزارش شمس، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه‌ی تبریز در خصوص امتیازات مردمی سازی یارانه‌ها، اظهار کرد: دولت باید در طرح اخیر اقتصادی خود توجه داشته باشد تا کالاهای اساسی به وفور در بازار موجود باشد در غیر اینصورت قیمت‌ها از کنترل خارج می‌شود.

وی ادامه داد: تب و تاب روزهای اول اجرای این طرح در برخی از کالاها برطرف شده است اما رفع مشکلات نانوایی‌ها همچنان به عنایت بیشتری نیاز دارد به‌ویژه نانوایی‌های آزادپز که باید آرد بیشتری دریافت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: امیدواریم این مشکلات برطرف شوند البته مشکلاتی را هم در قیمت گوشت و برخی مواد غذایی داریم که با عنایت دولت امیدواریم برطرف شوند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دیگر کسی نمی‌تواند پول یارانه‌ای را برای امر دیگری خرج کند و هیچ خارجی و قاچاقچی از حق ملت برای خود کاخ درست نمی‌کند.

امام جمعه تبریز یادآور شد: با اجرای این طرح و با اصلاح ارز ترجیحی، امنیت غذایی تامین و معیشت مردم به دلار وابسته نمی‌شود، سود سازی در بازار سرمایه و قیمت گذاری دستوری به پایان رسیده و سبب به‌صرفه شدن تولید و توزیع عادلانه ثروت می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر این طرح را به خوبی اجرا کنیم، به نتایج خوبی می‌رسیم اما دولت باید از مردم متدین، غیور و کم توقع ایران اسلامی پشتیبانی کند تا با سربلندی از آن عبور کنیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم، ضمن تسلیت ارتحال آیت الله فاطمی نیا، بیان کرد: این استاد برجسته و اثرگذار یکی از افتخارات آذربایجان و تبریز بود که پدر او نیز در تبریز خدمات بسیار شایانی انجام داده بود و خود او هم در قم در خدمت علمای بزرگ بوده و واقعاً اثرگذار بود که تشییع جنازه باشکوه و اقامه نماز به‌صورت خصوصی توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اثرگذاری و خدمات ارزشمند او دارد.

وی با اشاره به سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر و با تاکید بر اینکه آینده از آن جوانان بوده و تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را باید حفظ کنند، گفت: ما حوادثی چون سوم خردادها را در پیش رو داریم، در میدانی که از جنگ نظامی هم سخت‌تر است که شاید ویرانی آن چون جنگ نظامی نباشد اما سخت‌تر آن است.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: پیروزی خرمشهر در سوم خرداد ماه نشان می‌دهد با وحدت، همدلی و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب می‌توان در مقابل دشمنان مقاومت کرد.

وی با اشاره به هفته‌ی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها چشم و چراغ اداره‌ها هستند و مدیران ادارات، موسسات و سازمان‌ها باید توجه بیشتری به آنها داشته باشند چراکه روابط عمومی آیینه تشکیلات است و با حضور در میان مردم مشکلات جامعه را به مدیران انتقال می‌دهد اما مدیران باید در نظر داشته باشند تا افراد شایسته، متقی و صادق را به‌عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب کنند.

انتهای پیام /