باید در فضای مجازی پلیس باشد/ اجازه نمی‌دهم آزادی مردم به خطر بیفتد
باید در فضای مجازی پلیس باشد/ اجازه نمی‌دهم آزادی مردم به خطر بیفتد
منادی می‌گوید در اقتصاد کنونی نمی‌توان فضای مجازی را نادیده گرفت اما نباید آن را رها کرد.

به گزارش شمس، «علیرضا منادی» در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هیچ‌کس قصد برچیدن اینستاگرام و واتساپ را ندارد اما در زمان کنونی هر فردی در فضای مجازی با یک حساب غیرواقعی همه‌ جور مطلب ارائه می‌دهد که باید ساماندهی شود. فضای مجازی دنیای جدیدی است که باید پلیس و محافظ داشته باشد.

وی با بیان اینکه در کشور یک اینترنت ملی داریم که محققان داخلی آن را راه اندازی کردند، تاکید داشت: این دستاورد در دولت جدید برای استفاده عموم ارائه خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روسیه اینترنت ملی دارد اما اینترنت بین‌الملل را قطع نکرده است، خاطرنشان ساخت: مردم هیچ نگرانی از جانب مجلس نداشته باشند و اجازه نمی‌دهیم آزادی و امنیت مردم در کشور به مخاطره بیافتد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع دریاچه اورمیه اشاره کرد و گفت: اگر دریاچه ارومیه خشک شود اثرات آن دامن بیشتر شهرهای منطقه را می‌گرفت از این رو برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار،  ۲۰۰ میلیارد تومان از دولت برای احیای این دریاچه اعتبار گرفته‌ایم.

وی احداث جاده اسپیران، تصویب شهرک جوانان و اخذ اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای تصفیه کامل فاضلاب تبریز را از دیگر اقدامات انجام شده از سوی نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی اعلام و یادآوری کرد: آب تصفیه شده از فاضلاب تبریز به سمت دریاچه اورمیه هدایت می‌شود.

انتهای پیام/