بازی با اعصاب مردم در بانک‌ ملی!
بازی با اعصاب مردم در بانک‌ ملی!
ازدحام و شلوغی و کُندی ارائه خدمات بانکی در برخی از شعب بانک ملی در شهر تبریز موجب دغدغه خاطر مردم شده است.

به گزارش خبرنگار شمس، این روزها ازدحام و شلوغی و کُندی ارائه خدمات بانکی در برخی از شعب بانک ملی در شهر تبریز به‌علت کمبود نیروی انسانی و فعال نبودن تمام باجه‌ها موجب دغدغه خاطر مردم شده است.

تصویر و مستنداتی که یکی از مخاطبان برای شمس ارسال کرد، گویای معطلی وی به مدت بیش از دو ساعت در یکی از شعب این بانک بود.

این شهروند تبریزی به خبرنگار شمس گفت که برای ضمانت وام یکی از بستگان ناگزیر به تهیه صورتحساب بانکی خود بودم که حتما باید به مهر شعبه بانک، ممهور و امضا می‌شد. ساعت ۸ صبح امروز به شعبه ۴ راه ابوریحان بانک ملی مراجعه کردم اما متاسفانه ناگزیر شدم تا ساعت حوالی ۱۰ که نوبتم فرا رسید، به انتظار بمانم.

وی ادامه داد: روند کند رسیدگی به کار مشتریان در این شعبه بانکی به حدی بود که اعتراض مردم را برانگیخت و رئیس شعبه نیز علت کُندی کار را نبود کارمند و قطعی سیستم‌ها عنوان کرد. هر چند رئیس شعبه صادقانه با مردم سخن گفت، اما باز هم این وضعیت زیبنده نظام بانکی ما نیست که کار مردم به مدت دو ساعت به طول بینجامد.

گفتنی است؛ در حال حاضر بانک‌ها و به صورت ويژه بانک‌هاي دولتي از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برند و بدون شک لازم است اقدام ضربتی برای تامین نیروی انسانی و اخذ مجوز جذب نیرو در این بانك‌ها صورت گیرد، اما حداقلی‌ترین انتظار مردم در زمان فعلی از مدیران استانی بانک ملی این است که با مدیریت صحیح نیرو سبب افزایش خدمت‌رسانی و رضایت خاطر مردم شوند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی